Extra knoppen op de afstandsbediening van het Basic Alarm?

Gestart door Died850, 11-02-2016 17:49:33

Vorige topic - Volgende topic

Died850

Ik ben bezig om mijn afstandsbediening voor het Basic Alarm na te tekenen in Solidworks (voor de lol en om m'n skills een beetje bij te houden ;D) En nu viel mij op dat er  een mogelijkheid is om 2 extra knoppen te plaatsen in de afstandsbediening.
Zowel de behuizing, het rubber als de printpraat lijkt erop voorbereid. Kan iemand mij vertellen wat er mogelijk extra op kan?

Died850

Niemand een idee? Misschien voor de Amerikaanse markt dat er een uitbreiding op kon voor het alarm?

jeroen74

Die systemen heeft Volvo ook maar ingekocht, en die zijn - denk ik - enigszins universeel opgezet. Bij een Guard I AB zit ook een voorziening voor extra drukknop.

Volvo heeft er voor gekozen maar twee knopjes te gebruiken. Kan ook zo snel met Google geen uitvoering vinden met meer dan 2 knopjes. Misschien wilde ze eerst vier, maar is er later weer voor gekozen om toch maar twee te gebruiken, maar was de AB al klaar enzo. Blijft altijd een beetje mysterieus dit soort dingen :)

volvobug

Kan  1 extra knop bedenken om alleen de c.v. van de achterklep te bedienen, zoals ik op de afstandsbediening van de V70 heb.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Died850

Dan zou het dus zo zijn zoals Jeroen beschrijft. Blijft altijd een beetje mysterieus inderdaad.