raamgeleiders

Gestart door paul-r, 18-03-2005 15:07:59

Vorige topic - Volgende topic

paul-r

Sinds enige tijd klinkt het alsof mijn linkervoorportierruit los hangt. Als het raam open is (bijna helemaal-helemaal) en ik sluit het portier klappert het raam. Nu hoorde ik dat er rolletjes in de de deur zitten waardoor het raam wordt geleid, en die zouden versleten zijn.
Heeft iemand een tekening of foto van de binnenzijde van het linker voorportier zonder bekleding, zodat ik kan zien waar het zit en hoeveel van die geleiders er zitten. Wil proberen zelf de klacht te verhelpen.

Bedankt, Paul

@®-

Als je een beetje handig bent en over een heel assortiment torx-jes beschikt zo ik gewoon gelijk het deur paneel eraf halen als je je een beetje kwaad maakt is die er met 5-10 minuten eraf.

Klepje bij de spiegel eraf, deurhendel omhoog eraf trekken, bekleding er voorschitig af trekken (pas op, dit zit met kleine dopje vast en als het voorzichtig doet kan je deze gewoon weer gebruiken) hierachter zitten de schroeven die eruit draaien, een grote schroevendraaier in het midden onderaan het portier tussen het deurpaneel en de deur je vingers er tussen en met een licht rukje het paneel er af trekken.

Als je het met beleid doet sloop je niets.