Ompompbare rubber veerballen

Gestart door Koot, 25-03-2005 22:47:14

Vorige topic - Volgende topic

Koot

Ook ik heb een heerlijk aan de achterzijde doorhangende 855. Vanuit mijn Amazonetijd weet ik dat er rubberen ballen bestaan die je tussen de veren kan proppen en daarna kan opblazen. Dit werkte perfect alleen kom ik ze nergens meer tegen. Heeft iemand een idee of dit nog te krijgen is ergens? De nivomats zijn zo teuer........O ja kan ook T5 voorveren krijgen, 2 cm verlaging org Volvo, misschien ook wat....

Jan_D.

Citaat van: Koot op 25-03-2005 22:47:14
Ook ik heb een heerlijk aan de achterzijde doorhangende 855. Vanuit mijn Amazonetijd weet ik dat er rubberen ballen bestaan die je tussen de veren kan proppen en daarna kan opblazen. Dit werkte perfect alleen kom ik ze nergens meer tegen. Heeft iemand een idee of dit nog te krijgen is ergens? De nivomats zijn zo teuer........O ja kan ook T5 voorveren krijgen, 2 cm verlaging org Volvo, misschien ook wat....

Zijn de schokbrekers zelf nog wel goed wat demping betreft?? Anders ga je misschien alleen maar meer stuiteren met die opblaasballen.
Load-a-justers heb ik (met een vorige, andere Volvo) wel goede ervaringen mee.

Jan

Jan

thuur

Als je handig bent kun je ook een BX kopen voor 150 euro.... Veel sleutelplezier ;D ;)

(ssstK ssstK ssstK)

Gr 8)

rudie

ik heb ride-levelers onder gebouwd, een maand of 2 geleden. ga binnenkort ook nieuwe veren monteren want ook die zijn behoorlijk slap geworden na 340.000km.

rudie

wegligging vindt ik nog niet optimaal, volgens mij omdat de veren erg slap geworden zijn. ik heb dat gekompenseerd door het harder oppompen van de ride-levelers maar daar wordt de achterkant erg springerig van. dus gaan er snel zwaardere veren onder.
ik heb de monroe's via mijn oom bij Brezan gehaald en was 235 euro kwijt terwijl ze daar normaal 358 euro kwijt bent. er zit dan een manometer bij. een compressor wil ik er nog wel inbouwen zodat ik de boel vanaf m'n dashboard kan oppompen