Rode R meeting 2016

Gestart door KIM, 07-03-2016 17:52:14

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Iedere idioot kan kritiek hebben, dus dat hebben ze dan ook...

Beetje relativeren schijnt tegenwoordig een bovennatuurlijke gave te zijn.

Prachtige foto's Kor, achter die rooie sliert rijden door de vele bochten was een genot :)

Powerpete

https://www.facebook.com/peter.vanleeuwen.900/media_set?set=a.1093436894049815.1073741854.100001505456588&type=3&pnref=story

Hier al mijn foto's, ik ga nog een selectie naar Photobucket zetten maar die is bijna vol.. dus moet even selecteren..

Filmpje vanaf de Gopro ga ik van de week maken, helaas stond er echt teveel wind voor de drone, dat had bij Zonnestraal wel wat gave beelden op kunnen leveren..

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KIM

Ik zal het je uitleggen Dirk. Er gaat nog best wat werk in zitten om zo'n meeting op te zetten en om het iedereen een beetje naar de zin te maken. Uiteindelijk zijn ik en de mede organisatoren amateurs op dit gebied en doen dit geheel belangeloos. Tijdens zo'n rit gebeuren er dan ook dingen die ik niet in de gaten kan houden omdat we daar niet op toegerust zijn.
Het kan dus gebeuren dat we eens wat mensen kwijtraken of dat we geparkeerd staan op een invalideplaats. Als ik dat in de gaten moet houden, dan zal ik de hulp in moeten roepen van verkeersregelaars en dan zal de rit dus geld gaan kosten.

Als dan alle deelnemers het naar hun zin hebben gehad en we hebben niemand gehinderd, dan kan ik spreken van een geslaagde meeting. Waar ik dan niet tegen kan is dat de enige bijdrage aan dit topic het commentaar is dat we op invalideplaatsen staan. Niets over dat we geluk hebben gehad met het weer of dat het leuke foto's zijn, nee: Alleen kritiek over een voldongen feit. En dat van iemand die er niet bij aanwezig is geweest.

Dus Dirk, ik nodig je uit om ook eens een meeting te organiseren dan kunnen we kijken hoe jij na al je werk met dergelijke kritiek omgaat.

Marc O.

Da's toch geen discussiƫren zo? Dirk krijgt zo altijd gelijk, ofwel van degene die het met hem eens is, en degene die het niet met hem eens is wordt gepareerd met "zie je wel dat ik gelijk heb en dat je geen commentaar mag hebben op de rode R meeting". Flauw hoor.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Emiel

Leuke foto's. Sanatorium ziet er gaaf uit, mooie bouwstijl.

Die rode V70R is wel erg gaaf. :eusa_drool:

KIM

Citaat van: Emiel op 29-03-2016 19:10:57

Die rode V70R is wel erg gaaf. :eusa_drool:

De ex van The Saint / De rode uit Goes; nu van Peultje.
Inderdaad een erg gave auto. Het zou me niet verbazen als dit de enige rode V70R is (geen 609 overigens)

Lunadust

Ziet er uit als een geslaagd evenement.

Maar waarom nou altijd dat geneuzel over gehandicapten.
Zorg dan dat je er zelf bij bent, dan kan en mag je oordelen.
Techneut, geen dichter.

jp850r

Jammer zeg, wat een gezeik om niks! ik was er gisteren bij, ben zelf slecht ter been en in het bezit van een invalidekaart!
Ik erger mij er ook aan als die ene invalide-parkeerplek in de stad of bij de supermarkt bezet is door een niet invalide. Maar hier was er geen sprake, er was verder niets te doen en plek genoeg. We willen toch allemaal een mooie foto met alle auto's naast elkaar.
Ik zal er volgende keer op letten en op een invalidenplekje gaan staan indien nodig!
Ik vond het gisteren super.
Groet Jean-Pierre Marks

henry classic v70

Citaat van: Powerpete op 29-03-2016 19:01:41
https://www.facebook.com/peter.vanleeuwen.900/media_set?set=a.1093436894049815.1073741854.100001505456588&type=3&pnref=story

Hier al mijn foto's, ik ga nog een selectie naar Photobucket zetten maar die is bijna vol.. dus moet even selecteren..

Filmpje vanaf de Gopro ga ik van de week maken, helaas stond er echt teveel wind voor de drone, dat had bij Zonnestraal wel wat gave beelden op kunnen leveren..

Heb ze alle 158 bekeken Peet, ziet er uit als een mooie en geslaagde meeting  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroƫn C4

KIM

Die van de motorkappen vind ik supergaaf gedaan Peet!
Mooi setje foto's.

innocenti

Mooie foto's.

En kort even reageren op de discussie.
Kornelis heeft gelijk dat hij als organisator niet alles in de gaten hoeft te houden.  Verantwoordelijk hoort bij iedere deelnemer.

Nu weer genieten van de foto's. En blijven organiseren. Blijft leuk om foto's te kijken als t niet lukt deel te nemen.

elianmars

Ik heb nogal wat los gemaakt, geloof ik  :eusa_shifty:  Had ik nu toch nog maar deze emo er achter gezet -->  ;D

innocenti

Citaat van: Powerpete op 29-03-2016 19:01:41

Kan ze helaas niet zien zonder FB account.

elianmars

Citaat van: V70R^2 op 29-03-2016 18:41:09
Iedere idioot kan kritiek hebben, dus dat hebben ze dan ook...

En zo'n opmerking vind ik dus weer erg jammer. Dus ik ben een idioot, omdat ik iets zeg over parkeren op invalideparkeerplaatsen?  ::)

san

Leuke dag geweest  :) Hoeveel Rode R-en zijn er eigenlijk en dan vooral die lid zijn? Ik tel er nu 8,zijn er vast meer denk ik.