TDIed, door-dieselen met de R-perikelen

Gestart door diederickvolvo, 14-03-2016 16:46:13

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Staat me bij dat daar een tijdje terug al een discussie over is geweest.

Toch is die Saffron een heel mooie R, waar niet aan 'gerommeld' is.

leons850

Citaat van: elianmars op 18-03-2016 09:05:31
Staat me bij dat daar een tijdje terug al een discussie over is geweest.

Toch is die Saffron een heel mooie R, waar niet aan 'gerommeld' is.

Klopt, daarbij vind ik een saffron S70R überhaupt al heeel erg mooi!  :eusa_drool:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

)()()sT

Discussie mag, alleen vraag ik me altijd af wat de meerwaarde is van zeuren over de prijs die iemand vraagt. Als je geen intentie hebt de auto te kopen, snap ik nooit waarom men dan toch koste wat kost moeten uitkramen dat het belachelijk duur is.
Het is alleen jammer dat de andere verkoper zich altijd gelijk zo aangevallen voelt en gaat roepen dat we maar een stelletje zielepieten zijn. Nou succes hee! ;D

V70R^2

Inderdaad Joost, zinloos. En gezien het werk (en in geval van de Saffron bij Marc de goede staat en bijzonder lage km stand) is het niet eens een gekke VRAAGprijs, ik snap dat de meeste het er niet voor over hebben, maar zie voor dat geld maar eens een ander exemplaar die wel de helft kost in die staat te krijgen..

diederickvolvo

Plus om dan nog eens in zo'n fantastische kleur te krijgen,  kom je ook wel richting die prijs

)()()sT

Nee hoor, mijne kostte maar 1200 euri ;D

diederickvolvo

Zullen we ruilen?  🙈
Das de enigste wat tdied kan vervangen,  en leuke saffron

leons850

Als ik je onderschrift zo zie heb je een saffron te pakken.
Wat gaat er nu met de diesel gebeuren?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

SB T-5R

Die S90 is een handhark toch?
Heb ik ook nog naar gekeken volgens mij.

Iets met RWD :eusa_whistle:

leons850

Citaat van: SB T5-R op 21-04-2016 13:12:56

En maatje 57 zeker. ;)

diederickvolvo

Klein voorproefje,  ik wou vanavond het hele verslag gaan doen 😊

SB T-5R

Citaat van: leons850 op 21-04-2016 13:25:46
Citaat van: SB T5-R op 21-04-2016 13:12:56

En maatje 57 zeker. ;)

Dat hoort bij een RWD he :angel:
Komt nog wel...

diederickvolvo

Nou,het verhaal😊. De diesel blijft een fantastische bak. Rijdt fantastisch en gewoon lekker 1000km op een tank. Alleen dan gaat het wel weer jeuken. Toen kwam drakie de onderdelen te koop. Ik zocht eigenlijk nog naar het  R dark walnut hout. Dus had ik die gekocht,  maar uiteindelijk belande het in de koop van een geheel beige R interieur. Maar aangezien ik het houten stuur in drakie ontzettend gaaf vond, was ik daar nog naar op zoek. Toen kwam de 960 op autoscout, ik dacht die is zo weg. Maar na een tijdje was die nog te koop. Dus ik gemaild, wagen gekocht en wou het stuur eruit halen bij thuiskomst. Bleek alleen een probleempje 😅.
De wagen reed te lekker, en leek me tof om naar de saffron meeting te mogen.
Inmiddels is de s90 (jazeker) door de apk (waren paar lampjes en handrem stellen) en staat hij verzekerd en de TDIED geschorst.
Hij rijdt heerlijk, op de tankmeter na
Optimistisch op en top, blijft zeggen dat hij vol is

Died850

Ha heb jij 'm gekocht! leuk! staat erg goed met die Triton velgen, veel beter dan die wieldoppen die er onder zaten bij verkoop ;D.
Is de kleur trouwens origineel fabriek af, of later gespoten in Saffron? Dat vroeg ik mij eigenlijk wel af toen ik de advertentie vond.
Mooi wagen park zo bij elkaar  :eusa_clap:.

diederickvolvo

:eusa_hand: staal is er bij thuiskomst direct afgegaan, daar ga ik niet mee rijden :evil:
Hij is af fabriek donker groen, dat zie je onder de kap en kofferbak nog terug. De bumpers en sideskirts (alles van plastic) valt de verf vanaf, voor de rest is hij strak.
De diesel plannen worden even in pauze gezet, aangezien de overheid de wegenbelasting omhoog gaat gooien :eusa_wall: