Bevestiging vloermatten

Gestart door Quota, 28-07-2009 18:52:38

Vorige topic - Volgende topic

Quota

Hallo,

Ik heb nu de bestrating geregeld is, de auto willen verwennen met een nieuw setje matten. Nu worden deze geleverd zonder de zwarte plastic ringen waarmee je ze vastzet. Deze zitten nog op de oude matten, maar ik weet niet of ik deze zonder ze te beschadigen los kan maken en over kan zetten op de nieuwe matten. Is er iemand die hier tips voor heeft??

Eric Kubbe

Ik zoek de orginele velourse 850 matten. Met dat 850 aan de zijkant. Weet iemand waar die te krijgen zijn? :eusa_think:

Thijssie!

Citaat van: Quota op 28-07-2009 18:52:38
Hallo,

Ik heb nu de bestrating geregeld is, de auto willen verwennen met een nieuw setje matten. Nu worden deze geleverd zonder de zwarte plastic ringen waarmee je ze vastzet. Deze zitten nog op de oude matten, maar ik weet niet of ik deze zonder ze te beschadigen los kan maken en over kan zetten op de nieuwe matten. Is er iemand die hier tips voor heeft??

Woon je in de buurt van Zutphen? Daar ligt er eentje in het magazijn van Schotpoort Volvo dealer...

Citaat van: Quota op 28-07-2009 18:52:38
Hallo,

Ze bestaan uit een ring aan de onderkant en bovenkant die in elkaar klikken, dus voorzichtig openwerken en klaar ;)

Joeri

Grappig, dit systeem bestaat dus uit 2 delen? Zoiets dacht ik al, ik heb namelijk ook net nieuwe matten met ring maar niets om die ring aan vast te zetten... Wat mis ik precies?  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Joeri

De dealer had ze zelfs niet  :-\

Joeri

san

Dit is de bevestigingsstrip die onder de vloerbedekking van de bestuurderskant zit, waarop je de originele matten bevestigd.Nu is deze bij mij niet compleet/kapot en wil ik een andere bestellen.Het nummer wat erop staat begint met 09166578 of 3 is slecht leesbaar.Kan iemand met Vida of iets anders dit checken?Voor ik de dealer bel.
Op Volvopartswebstore kan ik niets vinden.
Ook mis ik die dopjes,die zitten er wel aan de andere kant.

ps.Zou je nog originele matten kunnen krijgen bij de dealer?

UserID25761

Citaat van: san op 21-03-2016 14:30:57
ps.Zou je nog originele matten kunnen krijgen bij de dealer?

Zekers, heb twee weken geleden nog een mooie set grijze matten gekregen  ;D

san

Net gebeld naar dealer,die strip is komen te vervallen en dat zijn nu dus de dopjes geworden.
nummers;
8641613 clip
8641612 bracket

nu de matten nog.

san

Matten besteld bij Vstore en al binnen...hoeven er geen kunststof ringen op de matten waarmee je ze bevestigd op de dopjes? Heb ze nu zonder geplaatst.

portlock

Nee hoeven geen ringen om.
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

san