Peter stelt zich voor

Gestart door multarob, 06-07-2005 22:10:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

multarob

Sorry  met peter nogmaals ik zat zo met dit euvel dat ik vergeten ben mijzelf voor te stellen. nou hier kom ik. ik ben peter robben gehuwd en twee zonen Ivo 11 jaar en joost 8 jaar na 6 jaar een volvo 440 met een b18u te hebben gehad. was ik op zoek naar een 850 station. liefst  een 170pk . heb de keus na veel wikken en wegen toch op een v70 laten vallen het is de v70 2.4 170pk  van juli 1999 geworden . met vol lederen bekleding .traxcontrol,niveauregeling ecc en alle andere standaard toebehoren kleur is nautic blu
met 192000 km nu kan ik met gemak mijn sleurhut van ongeveer 1350 kg beladen op sleeptouw nemen. met mijn 440 had ik nooit iets mee maar met dev70 heb ik na korte tijd al een lekker gevoel bij .                      m.v.gr peter.r

Lempke

Hoi Peter,                   8)

welkom op dit forum. Ik wens je zeer veel veilige, prettige en voorspoedige kilometers toe met je V70. V.w.b. je sleurhut zal het idd geen probleem zijn, aangezien ikzelf een lekke band van m'n eigen caravan nauwelijks in de gaten had; het bleef er strak achter.
Wat ook wel strak zou zijn, zijn foto's van jouw bolide, want daar zitten we hier wel op te wachten!!!!!!!!?!!
                                                                   ;D    ;D    ;)
Lempke
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

toycar


8)
Ja peter waar blijven de foto's? Oh ja, welkom.