Haakjes rolgordijnen achterportieren

Gestart door Noot, 21-04-2016 14:12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

razorx

Leuk! Bedankt voor je praktijkvoorbeeld.  :eusa_clap:
En dat teleporteren met alleen maar een bestand heeft de toekomst.

Paulvdberg

Zijn er nog, of komen er nog setjes beschikbaar? Heb 2 sets met kapotte haken helaas🙄

TBoss3

Citaat van: Paulvdberg op 09-05-2019 17:24:05
Zijn er nog, of komen er nog setjes beschikbaar? Heb 2 sets met kapotte haken helaas🙄

Ik heb volgens mij nog wel 2 setjes liggen die ik toendertijd heb ge3Dprint. Hiervan is 1 setje de eerste versie (v1) en 1 setje de tweede versie (v2).
'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

razorx

 :eusa_clap: Dat lost zich weer mooi op.
Mijn voorraad is op. Ik ga ook geen nieuwe meer printen ;) .
De STL files zijn wel in dit draadje te vinden voor als iemand dit nog eens op wil pakken.

TBoss3

Laatst een nieuwe feature gevonden:
Wanneer je de auto parkeert met een van de zijkanten vol in de zon, vervormen de haakjes. Hij was helemaal verbogen en krom, er paste geen raam meer tussen lol. Ik heb ze geprint in ABS maar dit lijkt zich toch niet zo goed te houden in de hitte. Het kan natuurlijk best warm worden zo direct achter het glas.

Achja, dat nemen we maar voor lief.
'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

razorx

#155
Interessant te lezen. Zou niet mogen gebeuren. In theorie, zeker niet bij de huidige temperaturen. 80 graden of meer moet geen enkel probleem zijn voor ABS. 100 graden is hier ook geen probleem. ;)
-edit- 100 graden red ik met ABS goed, maar de exemplaren die ík printte zijn gemaakt met PETG.
Welk merk en variant filament heb jij gebruikt?