Engeland

Gestart door The Aviator, 02-04-2005 07:30:10

Vorige topic - Volgende topic

The Aviator

Morgen vertrek ik met de boot naar Engeland. Maar omdat ik de "Stiff Upperlip" niet in zijn ogen wil schijnen  8),  wil ik een deel van mijn koplampen afplakken.
Wie weet welk deel dat is

Bedankt,

Rob
El is Cl maal een half Rho V kwadraat maal es.

Supersonic

Als je goed kijkt op de lamp is er een schuin vlak ongeveer in het midden, deze moet je aan beide kanten, dus zowel links als rechts afplakken. Makkelijk zelf te doen gebruik daarbij wel goede tape die tegen hitte kan, maar je kan ook kant en klare afplakkers halen. Veel plezier in Engeland en pas op voor de weggetjes van rechts  ;D  ;D

elianmars

Daar zijn speciale stickers voor te koop.
Ik heb ze op de boot naar Engeland gekocht.

Als je die koopt, laat ze dan niet te lang zitten. Ik heb ze op mijn (toenmalige) Ford Focus te lang laten zitten en trok de (kunststof) koplamp kapot toen ik ze er af wilde halen.. >:(
Dat zal bij een glazen koplamp niet gebeuren, neem ik aan, maar ze kleven gewoon heel erg.

Veel plezier in Engeland en succes met het spookrijden! ;D

The Aviator

Ga wel eens bij de ANWB kijken. Bedankt voor de reacties. Heb daar 2 sollicitatie gesprekken. Hoop dat het lukt.
Moet is een rechtse roffel kopen.

Rob.
El is Cl maal een half Rho V kwadraat maal es.

regiorunner

Ff kleine tipjes van een Engelandganger:

-Rotondes; neem ze goed!
-V max = 112 km/h, de politie rijdt daar met V-roffels T-5; en delen echt wel boete's uit!
-Er zijn vaak geen goede invoegstroken; vooral op 3-strookswegen niet!
- Tank alsjeblieft GEEN BIO DIESEL (als je een TDI hebt). Dat is echt troep van de riggel.....

elianmars

Citaat van: regiorunner op 02-04-2005 19:13:33
Ff kleine tipjes van een Engelandganger:

-Rotondes; neem ze goed!
-V max = 112 km/h, de politie rijdt daar met V-roffels T-5; en delen echt wel boete's uit!
-Er zijn vaak geen goede invoegstroken; vooral op 3-strookswegen niet!
- Tank alsjeblieft GEEN BIO DIESEL (als je een TDI hebt). Dat is echt troep van de riggel.....

Nog een tip: blijf aan de goede kant van de weg, vooral na een kruising.

Het gebeurde mij twee keer dat ik recht tegenover een Engelse auto stond............ :-[ :-[ :-[

marcelV70R

[quote

Nog een tip: blijf aan de goede kant van de weg, vooral na een kruising.

Het gebeurde mij twee keer dat ik recht tegenover een Engelse auto stond............ :-[ :-[ :-[
Citeer

en dan krijg je echt niet een vinger opgestoken als het je eens overkomt,
ze blijven een  gentleman