[VROM] 12 & 13 augustus 2005

Gestart door LekkeRRRR, 31-03-2005 18:22:09

Vorige topic - Volgende topic

Walter

je weet de weg :-) En de tunnel... Kunnen we geen clubmeeting bij die tunnel houden??? Met een kolonne roffels, 3 rij dik de tunnel door :-))))

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

M a r c

Citaat van: VolvoMafia op 07-04-2005 09:27:28
je weet de weg :-) En de tunnel... Kunnen we geen clubmeeting bij die tunnel houden??? Met een kolonne roffels, 3 rij dik de tunnel door :-))))
Yep!  Ik kom dan zeker weer barbequen op de camping!  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BartT5R

Voor degenen die al vaker zijn geweest, waar mag ik me aan verwachten, hoever is het ongeveer en camperen jullie allemaal samen of huren "we" toch maar samen een hotelletje?
Is het iets voor het hele gezin of enkel voor onszelf?

Ik weet dat ik veel van die info ook via de zoekopracht kan krijgen, maar dan moet ik me eerst door honderden posts werken om de stukjes bij elkaar te passen.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Peertje

Dat zou ik ook wel willen weten...
Hé? Geen banner meer?

s©ub@

ik kan alleen spreken van afgelopen jaar:

We zijn, vanuit Nederlands Brabant, naar Travemunde (D) gereden en hebben daar de boot naar Trellerborg genomen (was iets van €185,- voor 3 personen en 1 auto vv).
Vanuit Trellerborg zijn we doorgereden naar Kungalv, net boven Göteborg, waar Walter (Volvomafia) en een aantal mensen van de 300club zaten. Walter en consorten zaten in stuga's (blokhutten) en wij hebben onze tenten erbij opgezet.

Prijzen van Zweden vallen, dankzij de euro, heel erg mee...

Programma van VROM:
- vrijdag fabriek/museum bezoek en testbaan
- zaterdag toertocht
- zondag onderdelenmarkt

al bij al een aanrader. de camping in Kungalv is sober maar goed...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

M a r c

Ik ben 2 jaar geleden op de heenweg via Denemarken gereden en de boot genomen in Fredrikshavn naar Gotheburg. Op de terugweg gewoon alles gereden via Malmo en over alle bruggen, toen waren we in 11 uur weer terug in Moergestel. Ging zéér voorspoedig!

We hadden een goedkoop maar wel goed hotel aan de rand van het centrum in Gotheborg mét een parkeergarage.

Ben niet zo'n kampeerder, dus zal als we gaan wel wéér een hotel worden.

info@europeantuning.nl

Walter

Het leuke van de lokatie in Kungalv is dat er van alles wat is. Er is een camping met ruimte voor tent en caravan (en inderdaad eenvoudige maar goede voorzieningen), bij de camping is ook een Vandrarhem (herberg), verderop zit een goed hotel en dat allemaal vlak boven Goteborg.

Vanaf Gouda is het exact 1100 km met de auto naar Noord Duitsland, oversteken naar Denemarken met Bootje, dan door Denemarken naar Kopenhagen en daar de brug over naar Malmo. Dan is het nog een stuk omhoog. Goed te rijden in een dag. En geen vaste vertrektijden van het bootje, dus stress om de boot te halen is er niet.

Ik heb een tijd terug eens een stuk in de Roffel geschreven, zal dit opzoeken en hier posten.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BartT5R

Kijk,
daar hebben we al wat aan.
Meer info is welkom, probeer ik Katleen te overtuigen. Misschien samen met Marc oprijden en hotelletje in, ben ook net zo'n kampeerder.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

M a r c

Citaat van: BartT5R op 07-04-2005 21:45:03
Kijk,
daar hebben we al wat aan.
Meer info is welkom, probeer ik Katleen te overtuigen. Misschien samen met Marc oprijden en hotelletje in, ben ook net zo'n kampeerder.

Altijd goed. Maar ik hou wel van doorrijden....  ;D  ;)

info@europeantuning.nl

Frisian Viking

Ik ben er bij 75 jaar Volvo ook geweest.
Ik heb op de camping gestaan vlak bij het festival terein aan de kust.
Bij Torslanda. Het was die zomer zeer warm en het zeewater was ook lekker warm.
Het is daar een normaal publiek strand bijde camping, dus alle zweedse blondines kwamen er ook zonnebaden  :P

Bauke

Frisian Viking

p.s. Ik wil dit jaar naar de states met vakantie. Gaat dit niet door dan ben ik ook weer van de partij

denkweb

Ga tzt met een kleine op de achterbank, dus ook voor ons zal het een hotelletje worden vooralsnog.

teddy

ik ga er ook bij zijn heb er al vrij voor gevraagt,  en blijf daarna nog een weekje langer om een beetje in zweden rond te kijken

teddy

en ik vind met boot ook wel een leuke optie, kiel gotenburg kost iets van 116 eurie auto met 5 personen. komt nog wel een hut bij maar die is niet al te duur 2 persoon hut 65 en een 4pers. 76 eurie en dat is dan per hut,  en je komt dan uitgerust en meteen in gotenburg aan

Liquid Force (00)

vanaf utrecht naar Göteborg (spreek uit Ju-tuhborje) kun je in ongeveer 13 uur rijden, als je niet al te hard door kachelt. De combinatietickets Putgarden-Rodby en Helsingor-Helsingborg vice versa kosten circa 160 Euro. Hoogseizoen is in augustus al wel afgelopen dus reserveren voor die bootjes hoeft niet echt. Met de brug via Malmö ben je iets duurder uit, tijdsverschil is circa 15 minuten LANGER.

Voor iedereen die pland naar de VROM te gaan: Cafe het Amsterdammertje in Göteborg is erg aan te raden :) hoewel :):) dan voelen jullie gewoon thuis :)

[en als alle nederlanders nou 2 blikjes grolsch voor mij meenemen heb ik voor een jaar genoeg bier :):)
S60 2.5T AWD Momentum Inscription Toscane iPod