Nieuw hier!!

Gestart door ivanho, 13-03-2005 17:25:24

Vorige topic - Volgende topic

ivanho

Wie ben ik??

Ik ben Michel kom uit Leeuwarden en rijd in een rode 850 GLT uit 1992. De auto heeft een AG gasinstallatie en heeft al de nodige 280000KM gestuurd.

Ik vermoed dat ik de komende tijd meerdere posts zal plaatsen en zeker veelvuldig gebruik zal maken van de zoekfunctie. Heb al veel kunnen vinden op de technische afdeliing.

Groet en tot ziens op neerlands wegen,

MICHEL
Life is what happens to you while you're busy makin'  other plans

Amieke850

Welkom Michel, gezellig :D , alweer een 854 rijder van de partij!

daytonawim

hoi, en welkom :-) zeker als je uit het Noorden komt :-)

toycar

:D
Hallo Michel, leuk dat je ook van de partij bent.
Het valt me op dat nog niemand het gevraagd heeft, maar op FOTO's zijn we gek, dus plaats die van jouw roffel even.

ivanho

:-[ tja, je hebt gelijk. Binnenkort zal ik zeker ff poseren op mijn nieuwe aanwinst. Heb nog geen foto

mathh

Citaat van: daytonawim op 13-03-2005 18:20:25

Ben je meer welkom als je uit het noorden komt? mmmm...
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Reitse

Citaat van: mathh op 14-03-2005 08:08:51
Citaat van: daytonawim op 13-03-2005 18:20:25

Ben je meer welkom als je uit het noorden komt? mmmm...
uiteraard! ;D

ivanho

Ok. Foto's nog ff van mijn camera af halen. Maar hoe zet ik die in het forum. Ik kan alleen een link invoeren.  ::)

Reitse

Photobucket, imageshack zijn opties

res

Welkom bij de club
Smooth like a bee

ivanho

Hier mijn eerste foto, 't duurde ff. (moet m nog poetsen  ;))

Mijn 850GLT sedan uit 1992. Hij is iets verlaagd. Heeft bijna 300000Km gestuurd. En ik rijd op LPG (oude ag installatie) die later is ingebouwd.

Ondanks achterstallig onderhoud door de vorige baas rijdt ie geweldig. Gelukkig kan ik redelijk veel zelf doen dat scheelt aardig in de kosten.  Er zitten een aantal dingen aan te komen. Zoals, homokineet en mogelijk de koppeling. Maar dat wist ik toen ik m kocht. Daar was de prijs ook naar.

Ondertussen ben ik zeer tevreden en hoop ik nog de nodige kilometers te rijden met mijn nieuwe aanwinst.

Ik heb inmiddels al veel vragen beantwoord gezien op dit forum. Dat scheelt veel zoekwerk soms. Ook de Haynes gids is onmisbaar voor de doet t zelfert.  ;D De forumsticker zit na dit weekend te pronken op mijn achterraam. Dus TOT ziens op neerlands wegen. ;)

Michel