aangenaam, de V70 classic van Ronald

Gestart door Ronald_N, 20-05-2016 00:38:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronald_N

Dag beste forumleden,
ik ben net lid geworden en wil me even voorstellen.
Mijn naam is Ronald, woon in de omgeving van Utrecht en ben sinds een week in het bezit van een zwarte V70 classic 2.4 20v, en ik moet zeggen dat ik er zeer gelukkig mee ben! Het is mijn eerste Volvo, en nu weet ik al zeker dat het niet mijn laatste zal zijn.
Als kind regelmatig meegereden met een 245 en via deze kennis van mijn vader de restauratie van een PV 544 van dichtbij meegemaakt. Verder is een vriend van me verzot op de 360, hij heeft er 3, dat is mijn ervaring met Volvo.
Ik hoop binnenkort mijn opgedane kennis weer te kunnen delen en anderen te helpen, maar dat zal nog wel even duren.

Al mijn vorige auto's waren dieselbestelauto's, mijn laatste een VW transporter (T4). Een heel ander verhaal, de overgang zou ik schokkend willen noemen, in positieve zin. Ik kan nu nooit meer mijn fiets kwijt zijn en deze vervolgens achter in mijn bus terugvinden. Die auto was voor mij heel fijn omdat ik ook werk als beeldend kunstenaar, tentoonstellingsbouwer en dergelijke, en 3 hele fijne kleine jongens heb. Het was een dubbelcabine, dus ideaal. Nu ik steeds meer als docent werk is de noodzaak minder en zo is het verhaal weer rond: zo kocht ik een v70. En ja, ook mijn vriendin is zeer blij met de auto. Ik hoop dat ie nog lang bij ons mag blijven.

Voor de detailfreaks onder ons: 1999, zwarte leren bekleding, schuifdak, 245.000km, recent distributie, draagarmen en meer. Cassettespeler! Let the good times roll....
Tot sprekens!

volvobug

Welkom hier, ziet er nog netjes uit. En zo''n cassettespeler maakt hem natuurlijk af  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

BBS

Welkom op het forum en mooi zwart is niet lelijk. :eusa_clap:

Ik zou eens kijken onder de laadvloer in de kofferruimte of daar niet ergens een cd wisselaar verstopt zit. ;)
(Meestal onder de achterste klep in de vloer...)
Volvoloos....

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

bhengeveld

Je kunt nog steeds je fiets kwijtraken in deze auto, maar dan moet je wel een wat slechter geheugen hebben ;D

Ronald_N

of een kleinere fiets... Nog steeds veel ruimte hoor.
Een cd wisselaar zit er niet in, niets kunnen vinden en de radio is ook nergens mee verbonden. Ach, ik heb dozen met tapes, leuk om daar weer eens naar te luisteren. Onthaasten ofzo.
:)

robert69

Een originele radio met cd is goed te vinden, meeste lezen echter geen mp3 dut toch noch een beetje terug in de tijd :)

classicT5

Of een grom aansluiten, kun je gewoon mp3 en/of streamen vanaf je smartphone.

Dirk242

Mooie bak, 019 blijft een van de mooiste kleuren!  :)