Detail foto's BTCC 850's

Gestart door Johann, 29-10-2002 13:50:03

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citeerje kunt hier overigens het beste maximaal honderd rijden, anders krijg je ook een kiekje van je eigen S60

Gaaf! kost dat? ;D

Nou, moeten we maar weer eens richting A'dam om fotootjes te maken.

Bedankt!

Rene

Ik twijfel of hij er nog staat, maar kom er morgen toch langs,dus....
En verder, het valt best mee met die kiekjes daar.

micha

Dat moet dan bij furness cars zijn. Ik rij er een paar keer per week langs, maar er is me de laatste tijd niets opgevallen. Overigens kan je daar op de A2 best doortrappen.
Bij volvo bangarage mijdrecht staat een dummy, maar volgens mij is het een estate.

Jan_D.

Volgens mij staat de sedan niet meer bij Furness in Amsterdam op het balcon maar als je dat zeker wilt weten, kun je ze natuurlijk bellen.
Bij de Bangarage in Mijdrecht staat een dummy estate.

Erik_M.

Johann,

Bij Carlo Schmidt in Gemert staat een 850 sedan in race uitvoering. Welliswaar is het een showmodel, zonder motor, voor de Salon van Geneve geweest, maar misschien heb je er iets aan.

Succes
Erik M.

http://www.schmidt-gemert.nl/index_auto's.htm

Rene

Johann,
In A'dam staat hij niet meer!!
Vandaag langs gereden en het balkon is gevuld met wat anders.
En...... zonder gekiekt te worden, hahaaha :P :P

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Joeri

JAJA, volledig uit het oog geraakt maar niet vergeten !!
Ik heb de foto's inmiddels ingescand. Gisteren al  :P en hier staan ze : http://home.kabelfoon.nl/~jboeree/Volvo/850TWR/

En een voorproefje :

Doeidoei  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Mellow_yellow

Die dummy werd mij zo'n 1,5 jaar geleden ook aangeboden voor 11.000 gulden.... Da's niet duur, er zit wel geen motor in, maar wel rondom Brembo-remmen, kevlar stoel, schroefverenophanging, 19" velgen, Michelin slicks, etc. etc.

Johann

CiteerDie dummy werd mij zo'n 1,5 jaar geleden ook aangeboden voor 11.000 gulden.... Da's niet duur, er zit wel geen motor in, maar wel rondom Brembo-remmen, kevlar stoel, schroefverenophanging, 19" velgen, Michelin slicks, etc. etc.

Volgens mij had de orginele BTCC een combinatie van AP en Brembo.....
De dummy van RICA heeft geen schroef veren, alleen metalen buizen ;D
Body is echt helemaal kaal tot op de laatste bout.
Dashboard met velour bekleding zit er in, rolkooi en kuipstoel en daarmee heb je 't gehad....

Reitse

CiteerDe dummy van RICA heeft geen schroef veren, alleen metalen buizen ;D
....
Scheelt weer rol... ;)

David

Ik heb ooit eens een boek gekocht van de btcc races waar onze 850's in staan ;) Er staan wat mooie plaatjes in.
Kennen jullie dit boek???

Groeten David.
Ook de verste reis begint met de eerste stap.