Iemand in de buurt van Zutphen?

Gestart door Viper850, 09-03-2005 12:51:03

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Gefeliciteerd met je aanschaf!
(even je handtekening aanpassen svp ;))

Laat het ons weten hoe het afloopt!

Ik heb nu 274dkm op de teller staan, de eerste km beweegt de meter niet, na 2,5 km staat de meter op exact 3 uur en blijft daar staan, ongeacht met 40 graden in de file of met -15 op de snelweg, er zit geen mm beweging meer in. Op zich best eng als een systeem zich onder dergelijke voorwaarden zo gedraagt ;)

Gr 8)

Viper850

Heb vanmorgen ff weer opgelet toen ik naar mijn werk ging. Het was nog rond het vriespunt (moest om 6 uur al weg). Ik heb rustig aan gedaan en na 10 minuten en 10km was ik op 't werk. Toen was de meter slechts een paar millimeter omhoog gegaan. Klopt dus niet echt. Woensdag wordt ie vervangen.

jan-willem

Hallo , mijn temperatuurmeter staat niet altijd op 3 uur en ik denk dat de termostaat aan
vervanging toe is.
weet iemand wat het kost om de termostaat  te vervangen ?

groet,  Jan-Willem

Amieke850

Heb ik niet zo lang geleden [07-01-'05] laten vervangen:

Factuur vermeldt:
'Thermostaat 850/V70, artikelnummer 271664: € 20,30'
[excl. montage].

Bas850

Citaat van: jan-willem op 21-03-2005 13:20:37
Hallo , mijn temperatuurmeter staat niet altijd op 3 uur en ik denk dat de termostaat aan
vervanging toe is.
weet iemand wat het kost om de termostaat  te vervangen ?

groet,  Jan-Willem
Zoek hier even op het forum staat al genoeg hoe je hem zelf moet vervangen.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

BartT5R

Ik heb hem op de automaatflushmeeting (wat een woord) twee weken geleden zelf vervangen, is een werk van niks, op zich tien minuten, alleen heb je Torx bitje 40 nodig en die dingen kunnen redelijk vast zitten, let er ook op dat je geen Torxje of boutje laat vallen tussen het blok, ik garandeer het je, dat vindt je nooit meer terug, hé Thuur en Ingrid. ;D

Met de nieuwe thermostaat die rond de 20 euro kost staat mijn metertje nu na 5 minuten net boven  3 uur, en daar blijft ie dan ook.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Viper850

Woensdagmorgen zijn de distr. riem en de thermostaat vervangen. Nu komt ie lekker snel op temperatuur en staat ie al snel op 3 uur (nouja, 1mm erboven). Alles onder garantie ofcourse. Mooie zaak Combigasten!!

Turbobiker

Dus nu is 'ie perfect? Veel plezier er mee :)
De Tussenpaus

Viper850

Ja, eigenlijk wel. Maar ben stiekem nog een beetje op zoek naar andere velgen. Al moeten ze niet al te veel kosten. Titans komen dus niet echt in aanmerking:(
Weet iemand zo uit z'n hoofd de steekmaat? Dan kan ik ff bij andere merken op zoek bij marktplaats.

Rad

Citaat van: Viper850 op 24-03-2005 10:33:21
Ja, eigenlijk wel. Maar ben stiekem nog een beetje op zoek naar andere velgen. Al moeten ze niet al te veel kosten. Titans komen dus niet echt in aanmerking:(
Weet iemand zo uit z'n hoofd de steekmaat? Dan kan ik ff bij andere merken op zoek bij marktplaats.
5x108  ET 43

jan-willem

Hallo ,

een beetje off topic maar ik kwam er dankzij dit onderwerp wel achter dat de thermostaat
aan vervanging toe was .
Thermostaat is inmiddels vervangen en de meter blijft nu iets boven 3 uur staan.
Iedereen bedankt.

Jan-Willem