Hallo, even voorstellen

Gestart door Willemrd, 28-05-2016 23:08:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willemrd

Hallo. oftwel hej hej.

Mijn naam is Willem woon in Mokum en ben dus net lid geworden van het Volvo850Forum.
Verder, ben al senior, vind het sleutelen aan auto's en motorfietsen ( en bromfietsen) een leuke bezigheid, hoewel door de niet meer zo hele goede gezondheid gaat het helaas toch allemaal wat moeilijker.

Verder ooit een technische opleiding gedaan, MTS, en zo'n 30 jaar als systeembeheerder gewerkt.
Andere favoriete bezigheden, hengelen en het luisteren naar muziek,, vooral naar Blues en Rock.

Heb in het verleden zo'n 15 jaar in (verschillende) Saab 900 rondgereden, allemaal van voor het ECU tijdperk, dus eigenlijk wel wat makkelijker sleutelen.
En ook Opel Astra 1998, daardoor wel enige ervaring met het uitlezen van storingscodes en zo.

Ik ben, op mijn vakantieadres in Zweden, in he bezit van een Volvo 850 station, of zoals dat in Zweden heet een 855, alle stations hebben daar een 5 op het einde.
Dus volledige gegevens VOLVO 855-516 SE 2.5 Automaat, jaar 1996 (allerlaatste bouwjaar van deze fijne auto's), met ODB2 stekker voor de automaatpook, 106 kW 144 PK B5252S motor.

Hij staat daar bij het huis van vrienden en er wordt dus af en toe wel een ritje mee gemaakt en in mijn vakanties ga ik er zelf lekker mee op stap.

Begin er helaas alleen wel wat probleempjes mee te krijgen en hoop dus via dit forum nog wat goede tips te ontvangen.

Dus hej hej, trevlig att träffas

elianmars

Welkom, Willem!

Wat leuk, zo'n "vakantie auto"!  :D

Thunderstruck

Nou Willem, top muziek smaak en leuk z'n vakantie adres met Volvo!

francois


V70 400K+

Welkom,
Foto's van auto, huis en omgeving zijn altijd welkom hier hoor ;D

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

Willemrd

@Thunderstruck,  aan de naam te zien een beetje zelfde muziek smaak mooi, Thunderstruck naar het nummer of Thunder naar de band?

@V70 400k+, als ik over paar weekjes wat vakantie ga houden, zal ik wat kiekjes maken en plaatsen.

Dank voor welkomen

FGG

Welkom op 't Forum, Willem.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Thunderstruck

Citaat van: Willemrd op 12-06-2016 23:27:38
@Thunderstruck,  aan de naam te zien een beetje zelfde muziek smaak mooi, Thunderstruck naar het nummer of Thunder naar de band?


Het nummer ;)