Nogal geschrokken

Gestart door Domaso, 20-03-2008 19:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Amazon

Citaat van: Domaso op 21-03-2008 09:01:34

Citaat van: Raoul op 21-03-2008 07:30:08
Het zal me niets verbazen als het asje waar de rotor op vast zit is losgebroken. Het boutje breekt soms, en ik hoop dat je het achtergebleven draadeind eruit kunt peuteren. Omdat dit asje nu klem zit tussen de kap blijft ie op zn plek, maar gaat wel wat zwabberen.

Daarom vermijdt ik even de hogere toeren.

Dat de dealerprijzen niet mals zijn wist ik, maar dit. Verdelerkap € 40 ex BTW en de rotor € 80 ex BTW. Ben dus bij de Agron geweest. Verd. + rotor voor € 26, 86 incl. BTW.

In 2004 Rotor € 27.20 ex en verdeelkap € 39.40. Plus een sympathieke magazijnman die voor de hobbyist gewoon 20% korting geeft.
Bigger and better!

Domaso

Is de prijs bij Volvo K. Insiders (Zuiderlingen) weten dan genoeg.

Vanmiddag kap en rotor vervangen. In rotor zat wel een barst in de kap zelf niet. Probleem echter niet opgelost. Foutcode op A2 is 121. Heb gisteren dus wel een backfire gehad want deksel van luchtfilter lag los. (Thuur had het al geraden) Bij de koning van de las de luchtmassameter van zijn GLT erin en probleem opgelost. Dus als iemand in de buurt  nog een luchtmassameter over heeft: graag!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ludo

J-P welk type LMM zit er in jouw auto?.

Domaso

@Ludo: een Bosch met nr 0280217002, langwerpig van vorm
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ludo

helaas, die heb ik niet liggen.  :-\

Domaso

Jammer, in ieder geval bedankt.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Nog 'n vraagje: kan ik er zonder problemen mee rijden tot ik 'n andere heb?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ludo

of dat probleemloos kan weet ik niet.
je zal wel wat vermogen/trekkracht missen denk ik.  :eusa_think:

Domaso

Nieuwe LMM van Bosch geplaatst en de roffel loopt weer als vanouds.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

thuur

Mooi man!

Waar ben je uiteindelijk geslaagd?

Gr 8)

Domaso

Ik heb (op internet) een wereldreis gemaakt. Uiteindelijk voor de beste prijs bij Dirix in Beek geslaagd. Origineel Bosch voor € 190

Hier staan nog enkele andere prijzen: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=19966.msg506347#msg506347
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!