knipperend service

Gestart door T5eRwin, 16-04-2005 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

T5eRwin

Hallo techneuten.......

Ik heb een vraagje, wie weet wat er is als het service lampje continu knippert???::)
Zal even de rest er bij vertellen (tikken)....Ik was vandaag weer een stuk aan het rijden na 2 weken..... het starten ging wel maar niet van harte. Ik ging olie kopen voor het beestje want het service lampje brandde sinds en week of 3. Ik daar aangekomen 7 liter olie 5w 40 Duckhams Vol syntheet gekocht, de rest had ik al voor de 210.000 km beurt, maar ik wou  hem weer starten en kreeg een klik als danK >:( Ik zag ook als je contact aanzetten dat het dashboardverlichting weg viel en alles werdt erug stil ??? Maar ja, ik stond toch tegen over een leverancier van de onderdelen en daarnaast zat een tunning/garage daar naar binnengelopen en gevraagd of ze de accu even door konden meten......De monteur kwam met zo'n startunit aanlopen op de accu gezet en "starten maar" en hij liep gelijk weer..... :D Maar het servicelampje blijft nu wel knipperen tijdens het rijden????? ik heb gelijk een nieuwe accu gekocht en erin gezet.
Ik ga morgen de olie en oliefilter verversen/vevangen nu hoop ik dat als ik het servicelampje reset dat dan het knipperen van het servicelampje ook gelijk over is.....iemand bekend met dit verschijnsel????? Voor de rest rijdtie weer als een trein ;)

Groet T5eRwin