Piepend geluid uit de koppeling bij optrekken

Gestart door jellejas, 21-11-2016 21:07:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jellejas

Moet toch maar eens kijken hoe ik een mailtje krijg als iemand reageert op mijn topic.
Ik heb het ringetje na gekeken en hij lijkt prima. Ik kan hem ook zonder enige problemen buigen. Maar ok, ik zal zoeken naar een nieuwe dop/ringetje. Over de koppeling, aangezien hij toch nog voor 6 maand stil staat en gezien de prijs ga ik eerst bezig met dingen zoals de pcv elektro en het en rook probleem en andere dingen die naarboven komen.
Ik ben eergister ook langs een radioboer geweest aangezien mijn moeder de radio er te ver in had gedrukt. Toen hij hem er uit had werdt ook in een keer de reden voor het slechte geluid tevoorschijn. En blijkbaar is een of andere beunhaas bezig geweest moet de electro...
BRAAAAAAAP STUTUTU

stuuraandeverkeerdekant

Citaat van: jellejas op 27-11-2016 17:19:19
Moet toch maar eens kijken hoe ik een mailtje krijg als iemand reageert op mijn topic.
Volgens mij gebeurd dat automatisch zodra je een topic start of ergens op reageert. Misschien een keer per ongeluk de verkeerde link in een e-mailtje aangeklikt?  Of anders ff in je profiel kijken om te zien of je dit aangevinkt hebt.

Boven en onder elke pagina zit een knop 'Bericht'. Daarmee zet je de e-mails aan of uit.
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!