Pakketje doorsturen?

Gestart door viking_in_shorts, 27-06-2016 23:20:05

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Heb zojuist via facebook een middenarmsteun gekocht met een (redelijk) goede bekerhouder. Hij is in ieder geval beter dan degene die ik nu heb. De verkoper verstuurt het liefste niet naar Zweden.

Is er iemand die voor mij het pakketje kan ontvangen en door wil sturen naar Zweden?

PS: verkoper zit in Nijkerk ...

V70R^2

Waarom niet, wat is het probleem met versturen naar buitenland?

Zolang de kosten vergoed worden lijkt het mij toch geen probleem?

viking_in_shorts

Tja .. goede vraag. Kan me voorstellen dat "minder internationale" mensen daar een probleem mee hebben. Helemaal omdat ik de verkoper helemaal niet ken - ging niet via het forum... Om eerlijk te zijn zal het me roesten. Ben al een tijdje aan het kijken en nu eindelijk gevonden. Dan maar via een adres in NL.

Kost me een paar euro extra ivm verzendkosten, maar soit...

Thunderstruck

Ik weet niet hoe veel geduld je hebt, maar 10 september hoop ik het panzer naar Zweden te hebben getrapt met de vrienden. Armsteuntje kan er ook wel bij ;) .

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

PimR

He dat zal ik zijn dan Hahah. Het is niet dat ik het niet wil maar meer omdat het onbekend is en niet weet hoe het moet.

Als je er geen haast mee hebt kan hij wat mij betref prima met iemand van het forum mee richting het noorden.

Wie ging er binnenkort nou naar de noordkaap?

Edit: willie27 (Willem) kan het wel aan hem vragen, hij komt binnenkort hier langs.

diederickvolvo

Ik ga 25 juli op vakantie naar Zweden,  als het dan nog niet geregeld is lijkt het mij een gave rit

Miyel

Hey Remeeus, een pakketje versturen naar zweden is even gemakkelijk als binnen Nederland, is tenslotte EU. Via Kiala kun je de zending thuis voorbereiden en betalen, hoef je hem bij een kialapunt om de hoek alleen nog af te geven. Is onderdeel van UPS en die versturen onze pakketten op het werk naar de gekste landen zonder problemen.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

StefanCJ

Gewoon met ptt post. Pakketje met adres erop, naar postbalie brengen en meer is het niet. Dame of heer van de balie doet de rest.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

V70R^2

Dat ging hard met reacties, zie net dat het bij Post NL loket naast mij 19,50 is naar zweden, dat valt mij alleszins mee!

viking_in_shorts

Thx allen. Degene van wie ik gekocht heb zit ook in deze conversatie. Ik hoop dat hij van gedachten veranderd en het alsnog wilt proberen. Bedankt voor de steun in ieder geval!

Ps: schijnt zelfs iemand "om de hoek" te wonen :)

viking_in_shorts

Oh ja - nog even terugkoppelen. Het is gelukt - de verkoper heeft gewoon naar SE gestuurd ...

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: