Wat is er mis met import auto's?

Gestart door Galactica, 14-09-2016 15:16:27

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

ja mijn fout, ik dacht dat bij kenteken inbeslagname (na groot ongeluk; iets ontzet) er bij teruggave na keuring ook een 1tje bij kwam..

EricL

Bij mijn import is er een foutje gemaakt met de registratie van het gewicht!  ;D

FGG

Citaat van: EricL op 20-09-2016 11:43:57
Bij mijn import is er een foutje gemaakt met de registratie van het gewicht!  ;D

En zo te zien in jouw voordeel...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sharan83

Mijn 2.3 t5 met automaat is ook 130 kilo lichter dan mijn 2.0 t5 handbak. Dat klopt toch ook niet? Ik klaag niet hoor :eusa_angel:

Hiker

ik rij al 7 jaar en ruim 300K km heerlijk in m'n 'lage km' Italiaanse import.....

Hij heeft inmiddels hier en daar wel een klein upgrade-je gehad....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

NinaPaul

Citaat van: Ludo op 19-09-2016 21:47:05
Citaat van: Jurijn R op 19-09-2016 21:29:06
Ik blijf erbij, je hebt echt niet bij het juiste eind.
Voor €508,86 kan je niet met een 2.3 T-5 rijden in België rijden morgen.

Het is een beetje dubbelzinnig.
D.w.z. degene die met de oude regeling zit kan dat wel. (ikke bv, inschrijving 2007  :eusa_dance: )
Degene die pas een inschrijving heeft vanaf dat alles veranderd is (2013?), die kan dat niet.

Dus énkel als je een nieuwe inschrijving doet, kan het niet.
Heb je je auto al bv 10 jaar ingeschreven, loopt de oude regeling gewoon door.

Lees het nu pas.

Alle Belgen gelijk voor de wet....
Maar mensen uit Brussel en Wallonië houden gewoon het oude systeem, ook bij nieuwe inschrijvingen.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz