Raamschakelaar lv werkt soms niet

Gestart door Volvo S70, 26-09-2016 10:41:48

Vorige topic - Volgende topic

626Ronin

00' Moondust metallic V70 classic, 140 pk, nieuwe Vogels VSI installatie bij 242K, verkocht bij 359K.

elianmars

Citaat van: cornelis-b op 26-09-2016 14:47:57
Citaat van: Marty__Mouse op 26-09-2016 11:09:12
Iemand ervaring met de chinese varianten die op Ebay worden aangeboden?
€ 20,- incl. verzenden is een koopje als het werkt....  ;D

Overigens lijkt me dat die Amerikaanse aanbieden van de link van Henk ook een chinees exemplaar is. Voor dat geld en dan ook nieuw kan het haast geen origineel Volvo zijn lijkt me.

Is niet origineel maar dezelfde als deze http://www.estateservices.nl/raamschakelaar-unit-s70-v70-xc70-bestuurderszijde-4571.html

Werkt gewoon naar behoren.

Past alleen wat minder goed. Ik heb er een stukje af moeten vijlen. Ik had 'm met geweld in de opening gedrukt, maar toen werkte-ie niet goed meer.

Easterboy

Wat ik mij zo bedenk (wellicht wel eens eerder aan bod gekomen), maar heb je ook (imitatie) modules waarbij het volledig automatisch openen/sluiten van bestuurdersraam en wellicht ook passagiersraam tot de mogelijkheden behoort? :eusa_think:

Marty__Mouse

Citaat van: Easterboy op 28-09-2016 13:27:25
Wat ik mij zo bedenk (wellicht wel eens eerder aan bod gekomen), maar heb je ook (imitatie) modules waarbij het volledig automatisch openen/sluiten van bestuurdersraam en wellicht ook passagiersraam tot de mogelijkheden behoort? :eusa_think:

Dat vind ik een hele goede!! Momenteel gaat m'n raam wel in 1x omlaag (met 1x klikken zegmaar) maar niet in 1x omhoog; dan moet je de schakelaar vast blijven houden.

Lijkt me een nuttige update..  ;D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..