Hallo allemaal

Gestart door Patrick850, 14-04-2005 15:20:42

Vorige topic - Volgende topic

Patrick850

Even een kleine introductie.

Ik ben een echte newbee op het gebied van de volvo 850.
Altijd al zo'n 850 willen hebben, omdat ik het gewoon een mooie auto vind.
Nu een week later na aanschaf van een 850 GLE '93 ben ik ook besmet geraakt met het roffel-virus. Waarom het een roffel wordt genoemd weet ik niet. Heeft het met het geluid te maken?  Ik heb al aardig wat gelezen hier op het forum. Ik ga ook lid worden van de volvo850club.  Tevens heb ik wel wat vragen die ik hier de komende tijd zal plaatsen. Ook heb ik gelijk volvo850.nl laten registreren. Ik was verbaasd dat dit nog vrij was. Hier wil ik een info site van maken voor 850's . Foto's van de wagen heb ik nog niet, maar dat komt nog wel.

Nou mensen, dat was het even in het kort...

Peertje

Citaat van: Patrick850 op 14-04-2005 15:20:42
Waarom het een roffel wordt genoemd weet ik niet. Heeft het met het geluid te maken?  
Uiteraard!  ;)
Citaat van: Patrick850 op 14-04-2005 15:20:42
Ook heb ik gelijk volvo850.nl laten registreren. Ik was verbaasd dat dit nog vrij was. Hier wil ik een info site van maken voor 850's . Foto's van de wagen heb ik nog niet, maar dat komt nog wel.
Dat verbaast mij ook.
Ik nu al benieuwd naar je site. Houd ons op de hoogte.
En welkom op het forum.
Hé? Geen banner meer?

Patrick850

Ik zal voorlopig 2 links maken naar de club en dit forum. Andere suggesties zijn uiteraard welkom.
Uit ervaring weet ikdat het veel tijd kost om zoiets te onderhouden, maar de intentie is er in ieder geval wel. Mischien maakt ik wel iets met subdomeinen, waar de (forum)leden foto's kunnen plaatsten oid. We zullen wel zien.

Viper850

Welkom!!
En v.w.b. die site; TOPPIE!!

The Saint

Een GOEIE newbee!  ;)

Welkom, The Saint
No shirt no shoes, no pinball

Patrick850

Ik heb nu de foto's van mijn wagen online. http://fotos.volvo850.nl