Achterruitverwarmingschakelaar!

Gestart door Koenta Kinte, 01-02-2006 17:58:36

Vorige topic - Volgende topic

Koenta Kinte

Hallo ik zit met een irritant probleem.

Mijn achterruitverwarmingschakelaar werkt niet naar behoren.
De ene keer werkt die wel en je raad het al als ik hem echt nodig heb juist niet  >:(

Voorbeeld: 's morgens met dit soort dagen als ik 1cm ijs van mijn raam aan het krabben ben zet ik alvast de achterruitverwarming aan. Krabt daarna handiger mijn achterruit vrij van ijs. Maar af en toe kan ik dan doen wat ik wil ook al druk ik 100x op dat knopje doet ie niks. Zéér irritant! Ga ik daarna van mijn werk naar huis doet ie het weer wel? Heeft iemand hier ervaring mee. Zit het nu in de schakelaar of het relais dat de achterruitverwarming inschakelt? Graag tips  :D

RonnieDuck

Let op! Je moet maar 1 x drukken, zodat het oranje lampje gaat branden. Dan staat die aan voor zo'n 12 minuten. Hij gaat vanzelf uit!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

GeertG

Citaat van: RonnieDuck op 01-02-2006 20:42:14
Let op! Je moet maar 1 x drukken, zodat het oranje lampje gaat branden. Dan staat die aan voor zo'n 12 minuten. Hij gaat vanzelf uit!

Misschien doet het oranje lampje het niet en weet hij niet of die aan of uit staat.....
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Christiaan

En bij mij gaat 'ie dus niet uit na 12 minuten................
Maar oplossing weet ik ook niet anders dan dat je e.e.a. door moet gaan meten.
Christiaan

Hylco

Ik zou ook het knopje los halen en eens kijken of ie het nog doet. Moet toch niet heel moeilijk zijn. Hopen dat het in het knopje zit en niet het relais, want zo'n knopje lijkt me toch een stuk makkelijker vervangen (voor eentje van de sloop of zo).

Koenta Kinte

Ja hij doet het af en toe wel, ook het lampje. Ik snap dat je maar 1x moet drukken om hem aan te zetten  ::)  Ik ga het schakelaartje maar eens uit elkaar halen  ;)

Wouter ()

wie verzint nou 12 minuten....  zou daar over vergaderd zijn?..

ik vindt 11 mooier .......   ;)