Hulp nodig bij aanshaf 850

Gestart door Boh, 23-05-2005 14:15:37

Vorige topic - Volgende topic

Boh

Hallo allemaal.

Ik ben momenteel een 480 bezitter maar wil binnen nu en een maand
een 850 gaan aanschaffen. Ik ben op zoek naar een zwarte of donker groene
in de prijsklasse van rond de 4000 EUR.

Ik kwam op www.Hansvandewal.nl  de volgende 850 tegen

klik hier

Ik heb de beste mensen effe gebeld en er bleek 145.000 op de teller te staan maar werd er meteen bij vermeld dat hij ook al 100.000 op een vorige teller had gereden. Beetje vreemd verhaal naar mijn idee en ik was me af aant vragen of iemand ervaringen heeft met deze firma en/of de specifieke 850 mischien kent.

Alvast bedankt voor jullie feedback

--edit--
url onder tekst gezet
--edit--

ed

Lekker laten staan. Voor een 92-er is hij behoorlijk aan de prijs, en als ze nu al beginnen terug te krabbelen over de tellerstand zou ik er met een boog omheen lopen. Waarom niet bij een particulier kopen. Vindt je vaak mooiere auto's tegen een betere prijs.

deze  bijvoorbeeld kost de helft en heeft waarschijnlijk evenveel gelopen! Zo zijn er nog veel meer. Dit was toevallig de eerste die ik tegen kwam. Houd je ook nog wat geld in de zak voor evt reparaties.

--edit--
url gerepareerd
--edit--
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Oele

Een Sedan zal iets goedkoper in aanshaf zijn en verzekering i.v.m. gewicht

Als je 4000 Euro uit wil geven, zou ik er een eerlijke handbak uit proberen te zoeken met een maximale km stand net boven de 200.000 km. Dat lukt echt wel als je goed gaat zoeken (niet dealer) en weet je bijna zeker dat je echt nogwel een 100.000 km kunt rijden zonder al te veel problemen.

Niet te snel beslissen, keuze genoeg!

Succes!
(PS rond de 5000 heb je een T5.... ;-))))))))
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

denjo

Inderdaad veel te duur!  Koop niet de eerste de beste, maar neem de tijd. :)
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

thuur

Citaat van: Oele op 23-05-2005 20:38:35

Helaas... Ze schelen 30 kilo en volgens mijn verzekeringsmij geen gewilde auto's om te stelen of om mee te joyriden, dus daar hoef je het niet voor te laten.

Zal eerder aan de keuze automaat/handbak en opties liggen :P

Gr 8)

Ben

Citaat van: thuur op 24-05-2005 10:00:06
volgens mijn verzekeringsmij geen gewilde auto's om te stelen of om mee te joyriden,

Ja, wie wil er in vredesnaam nou zou ding hebben  ;D

beezz

Citaat van: thuur op 24-05-2005 10:00:06
Citaat van: Oele op 23-05-2005 20:38:35

Helaas... Ze schelen 30 kilo en volgens mijn verzekeringsmij geen gewilde auto's om te stelen of om mee te joyriden, dus daar hoef je het niet voor te laten.
Zal eerder aan de keuze automaat/handbak en opties liggen :P

Gr 8)

Bij onze verzekering werd een foutje gemaakt. De polis die wij ontvingen bevatte een hoger bedrag dan telefonisch was doorgegeven.
En wat bleek?
Sedan is duurder in verzekering dan Estate omdat Estates minder vaak betrokken zijn bij aanrijdingen!! Vooral gewild bij "jonge brokkenmakers"
Wij zijn zulke bedachtzame en voorzichtige rijders! ;D ;D ;D
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!