GROM-audio USB3 + SC-801 CD EEEE troubles

Gestart door myradon, 06-08-2015 22:39:57

Vorige topic - Volgende topic

myradon

Wie heeft er hier een GROM-USB3 met bluetooth-module waar dat stomme kreng af en toe in de radio CD EEEE error optreed of gewoonweg geen CD kan kiezen. Na wat research blijkt CD EEEE een melding van de SC-801 dat er iets met CD-wisselaar aan de hand is (goh). De ene keer ziet de SC-801 gewoonweg de GROM-USB3 niet. Support van GROM "Kunt u naar laatste firmware updaten?" Okay updaten naar versie 49; het maakt niets uit. "Heeft u de module wel aan permanente spanning hangen?" Ja, en heb ik er nu tevens een Fluke digitale Voltmeter tussen gezet. Had kan zijn dat ik de auto start en er geen CD-optie is. Ik parkeer ergens wacht tig seconden en start de auto en dan gaat het goed. Que?!!

• Ik kan 'verspellen' wanneer het verkeerd gaat -> als het display eerst  CD disc: 01 track: 02 aangeeft dan duurt het iets langer en dan wordt het CD EEEE.
  • Als display SC-801 eerst CD disc: 01 en track: 01 aangeeft gaat deze gelijk naar CD disc: 01 en track: 49 (dit is de firmware versie) en daarna wordt het repertoire van m'n smartphone

Heeft iemand soortgelijke ervaringen/problemen met de GROM-audio (gehad)?

myradon

Voor degene die soortgelijk probleem hebben; het was een firmware-bug die voor in iedergeval sc801 is gefixt.