Pablo de Volvo: onderhoud en avonturen

Gestart door Paulsson, 05-11-2016 00:46:09

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Oh, oké

Thanx, al ruim 7jr. met een brede grijns achter stuur  :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

stuuraandeverkeerdekant

Citaat van: Paulsson op 05-11-2016 21:25:21
Citaat van: stuuraandeverkeerdekant op 05-11-2016 13:55:34

Heb je de handschoentest al gedaan voor overdruk?

Heren ik heb goed nieuws! Zelfs bij stationair toerental zuigt mijn blok de rubberen handschoen gewillig naar binnen. Zoveel dat ik bang ben dat hij bij de nokkenassen terecht komt haha. Ik was bang voor de zoveelste serieuze toevoeging aan de lijst hierboven maar het lijkt erop dat mijn PCV systeem nog volop gezond is :D
Das dan alvast fijn!
Ikzelf ga er binnenkort wel een keer mee aan de slag. Heb af en toe wat olie op de bobine plaat en het olieslangetje dat langs de vuldop gaat is kei en keihard. En aangezien het nog nooit gedaan is bij die van mij kan dat nooit een slecht idee wezen!
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

Paulsson

Citaat van: stuuraandeverkeerdekant op 05-11-2016 23:02:42
Citaat van: Paulsson op 05-11-2016 21:25:21
Citaat van: stuuraandeverkeerdekant op 05-11-2016 13:55:34

Heb je de handschoentest al gedaan voor overdruk?

Heren ik heb goed nieuws! Zelfs bij stationair toerental zuigt mijn blok de rubberen handschoen gewillig naar binnen. Zoveel dat ik bang ben dat hij bij de nokkenassen terecht komt haha. Ik was bang voor de zoveelste serieuze toevoeging aan de lijst hierboven maar het lijkt erop dat mijn PCV systeem nog volop gezond is :D
Das dan alvast fijn!
Ikzelf ga er binnenkort wel een keer mee aan de slag. Heb af en toe wat olie op de bobine plaat en het olieslangetje dat langs de vuldop gaat is kei en keihard. En aangezien het nog nooit gedaan is bij die van mij kan dat nooit een slecht idee wezen!

Lijkt me verstandig! Ik heb het vermoeden dat het systeem bij mij al eens vervangen is, anders zou er nooit bij 341 dkm zo'n gewillige zuiging zijn. Voor de rest is Pablo iewat achterstallig onderhouden door de vorige eigenaren dus ik ga hem helemaal oppeppen over de komende tijd. Let's keep in touch!

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

Paulsson

Hoe verplaats ik deze opstartende BLOG naar de BLOG pagina op dit forum? Ik wil niet de even voorstellen sectie spammen  :eusa_shifty:

henry classic v70

Een "nieuw" blog starten en in de eerste post van het blog verwijzen naar het voorstel topic... (met een link)

Misschien ben ik de enige die je onderschrift niet kan zien maar denk het niet.. alle foto's en plaatjes bij andere forummers zijn wel zichtbaar, waarschijnlijk gaat er iets fout bij het plaatsen. Kan te groot zijn, wellicht moet je de afmeting aanpassen. Dat jij deze wel kan zien is waarschijnlijk omdat jij deze hebt geplaatst

Paulsson

Citaat van: henry classic v70 op 06-11-2016 11:55:19
Een "nieuw" blog starten en in de eerste post van het blog verwijzen naar het voorstel topic... (met een link)

Misschien ben ik de enige die je onderschrift niet kan zien maar denk het niet.. alle foto's en plaatjes bij andere forummers zijn wel zichtbaar, waarschijnlijk gaat er iets fout bij het plaatsen. Kan te groot zijn, wellicht moet je de afmeting aanpassen. Dat jij deze wel kan zien is waarschijnlijk omdat jij deze hebt geplaatst

En dan vanaf nu in de nieuwe blog posten, of in dit topic blijven posten en dat mensen via die pagina hier terecht komen?

Ik zal even kijken of hij kleiner moet inderdaad, dankjewel!

elianmars

Citaat van: Paulsson op 06-11-2016 11:49:31
Hoe verplaats ik deze opstartende BLOG naar de BLOG pagina op dit forum? Ik wil niet de even voorstellen sectie spammen  :eusa_shifty:

Even een moderator (bijvorbeeld Vulk) vragen.

Vulk

Paulsson

Paulsson

Is mijn handtekening foto nu wel te zien? Heb hem iets kleiner gemaakt.

henry classic v70

Citaat van: Paulsson op 06-11-2016 12:28:23
Is mijn handtekening foto nu wel te zien? Heb hem iets kleiner gemaakt.

nope...
welk link gebruik je dan?

stuuraandeverkeerdekant

Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

Paulsson

Citaat van: stuuraandeverkeerdekant op 06-11-2016 12:42:22
Ik zie m nu wel!

;D Ben gestopt met eigenwijs doen en heb hem via tinypic gedaan, yey!

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]