uitlijn-koning gezocht omgeving Randstad

Gestart door Edj, 15-11-2016 16:01:22

Vorige topic - Volgende topic

Edj

Vandaag bij Karelsen in Soest geweest.
Toptent. Ze waren wel gecharmeerd van het feit dat er speciaal naar een werknemer gevraagd werd had ik t idee.
Marius is een goede idd. Rijdt eerst een rondje om vast te stellen wat er is, dat doen de meeste uitlijners al niet..Op de brug gevonden dat t camber rechtsvoor toch niet goed was. Na testrondje van hem vroeg hij mij om even een rondje te doen omdat hij wilde weten of ik het stuur ook nog een tikje teveel scheef vond staan of niet. Was idd minimaal, nogmaals even op de brug en klaar.

Zeer tevreden, auto rijdt weer helemaal joepie!
Bedankt voor de tips
Ex '97'98 V70tdi    Ex V70d5 black sapphire   Ex XC90 D5

leons850

Citaat van: Edj op 17-11-2016 15:38:22
Vandaag bij Karelsen in Soest geweest.
Toptent. Ze waren wel gecharmeerd van het feit dat er speciaal naar een werknemer gevraagd werd had ik t idee.
Marius is een goede idd. Rijdt eerst een rondje om vast te stellen wat er is, dat doen de meeste uitlijners al niet..Op de brug gevonden dat t camber rechtsvoor toch niet goed was. Na testrondje van hem vroeg hij mij om even een rondje te doen omdat hij wilde weten of ik het stuur ook nog een tikje teveel scheef vond staan of niet. Was idd minimaal, nogmaals even op de brug en klaar.

Zeer tevreden, auto rijdt weer helemaal joepie!
Bedankt voor de tips

Exact het zelfde als mijn bezoek daar vorige week. ;)
Hoewel het camber bij de N wel goed stond.
Was bij mijn classic nog nooit wat aan gedaan, maakte een wereld van verschil toen hij hem goed had gezet.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein