kachelaanjager vloek?

Gestart door basphil, 23-11-2016 17:19:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

basphil

In mijn V70 zit nu in korte tijd voor de derde keer een andere aanjager, de eerste keer was ook de kachelweerstand slecht .
Nu was het bij de eerste keer de stekker aansluiting van de aanjager er was inwendig wat loos.
Al bewoog je de stekker dan ging hij opeens veel sneller draaien, dus hop een goede vervanger er in en opgelost.
Die goede vervanger ging erin omdat je waarschijnlijk niet of heel moeilijk bij het inwendige van de aanjager kan kijken.
Nou is het zo dat bij de goede vervanger opeens weer storingslampjes gingen branden.
Ik dacht eerst de kachelweerstand dus effe een vervanger gehaald en erin gezet geen verschil, de aanjager liep moeilijk en zwaar.
Dus ik friemelde wat aan de stekker en hij ging opeens weer toeren maken en de aanjager loopt mooi als je hem een beetje naar links duwt.
Ik weer naar een demontagebedrijf  en  een andere aanjager gehaald ,die er ingebouwd en blaast als een malle.

Dus het probleem was weer opgelost met een andere aanjager.
Is het nou gewoon toeval dat ik het twee keer achter elkaar moet meemaken met die stekker aansluiting
of zijn er meer mensen met deze KWAAL.

:eusa_think: