Nokia Bleutooth carkit

Gestart door italia, 22-07-2005 16:43:04

Vorige topic - Volgende topic

italia

Ik heb sinds een week een Carkit ingebouwd, moest toch maar eens, want zo'n oortje is ook niet alles.

Speaker boven voeten-end bijrijder, Microfoon boven spiegel en bediening naast handrem.
Werkte in een keer perfect. Gaat aan op contact, mute de radio bij een gesprek, perfect.

Echter, bij een gesprek is een storende galm te horen voor de gene aan de andere lijn.
Heb al geprobeert de speaker te verplaatsen, maar blijf het houden. zelfs als het volume erg laag staat.

ik houd de microfoon liever in het midden boven de spiegel.

Iemand ervaring mee?

@®-

afstand van speaker tot microfoon moet meer dan 1 meter en niet direct in het zicht van de microfoon zijn om galm te voorkomen, daarbij kan je het beste zorgen dat je de speaker naar beneden richt.
Volume regel je door je volume van je telefoon harder te zetten, als de telefoon verbinding heeft met de carkitt.

italia

Kortom, Microfoon moet wel links in de hoek, ipv boven de spiegel. Volume is toch ook met die draaiknop te regelen?

langs de weg; ik heb een Sony erikson telefoon er op. Moet op zich toch geen problemen geven?

@®-

Ik heb zelf ook een Sony-Ericsson geen problemen mee maar ik heb het geluid over de speakers lopen waardoor je het probleem ook kwijt bent. Mijn microfoon zit ook in het midden bij mijn spiegel.

Het volume is ook gewoon via de telefoon te regelen maar ook met de draaiknop, je kan altijd nog in je instellingen van je telefoon kijken of je een ander profiel kan instellen m.b.t. het volume.