V70R Driver's weblog

Gestart door The Driver, 25-04-2005 17:41:16

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Mooi land he Zweden?  Autodiefstal schijnt een groot probleem te zijn in Zweden, vooral in de regio Gothenborg.  Hopelijk was ie goed verzekerd?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Taranis

Citaat van: M a r c op 04-08-2006 10:09:15
vooral in de regio Gothenborg

Ga een poosje in Borlänge zitten... op de (betaalde) parkeerplaats waar ik m'n auto altijd neerplantte waren 3 garageboxen waar de ene dag een dikke auto (bij voorkeur een 5- of 7-serie, S-klasse, eventueel een oude Audi 100 oid) in de ene kleur in ging en na een hoop slijp en las geluiden er de volgende dag in een andere kleur uit kwam... als er dan de ene avond een 850 naast de jouwe geparkeerd staat waarvan de 2 rechterportieren in elkaar zitten, ben je toch erg blij als de volgende ochtend jouw portieren nog in je auto zitten en je auto er nog staat... altijd netjes gegroet naar die gasten in de hoop dat ze de mijne met rust zouden laten...

Maar on-topic: aardig klote-einde van een gave vakantie... Zo te horen ben ik niet de enige die er zijn hart verloren heeft ;)

The Driver

Ja, zweden is echt een geweldig land! Ik Heb er ook de gaafste volvo's gezien.

En de alfa was WA verzekerd. De wagen was maar 1000 euro waard en anders werd het allemaal wel erg duur.

Tja, nu ben ik nog duurder uit..... :-[

Ik was naar Piccaboo gegaan. www.piccaboo.com. Dit was echt een geweldige club!

Taranis

Tja, als je daar tegenover zet dat je voor tussen de 1500 en 2500 euro weer een redelijke 75 1.8 kunt vinden en als je genoegen neemt met minder zelfs voor rond de 1000 euro, denk ik dat je met WA verzekering geen verkeerde keuze hebt gemaakt... 't is de afweging die je maakt, zo'n oude auto beperkt casco verzekeren loont amper, sommige verzekeringsmaatschappijen weigeren het zelfs.

Mocht je nog eens terug gaan naar Zweden (en ik denk zo van wel :P), in Uppsala zit de Seven (www.seven.se), ook een alleraardigste club ;) Zitten ongeveer 30.000 - 40.000 studenten in die stad dus uitgaan kun je er vrij aardig  ;D

Vertigo

Ik ga ook maar een tripje naar Zweden plannen als ik dit allemaal zo lees!
Nog foto's gemaakt van al het schoons daar in Zweden?

Alleen wel klote dat sie auto gejat werd (maar dat kan hier in NL ook gebeuren)

edit: er was in ieder geval leuk publiek in die discotheek

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

viking_in_shorts

Gebeurt niet alleen met Alfa's hoor..

De 1e volvo die ik ooit wilde kopen werd de dag voor ik hem af ging halen gejat uit de garage (stond als 1e auto helemaal klaar vlak achter de deur) en de tank die we nu hebben is ook al een keer slachtoffer geweest van een inbraak-poging. In 1 nacht 7 stuks volvo 85x uit 1 parkeer garage het haasje.
Wat ze trouwens gedaan hebben: mods edit: handleiding inbreken even verwijderd.

Maar - wel enorm klote voor je, ik zal een oogje open houden voor Alfa's,vooral bij de haven. De 75 kan ik me niet herinneren recent te hebben gezien. En dan helemaal de 3 liter niet .. dat geluid .. prachtig: rauw, diep en onregelmatig ;) Hebben ze niet meer sinds Fiat .... Welke kleur heeft 'tie?

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 05-08-2006 18:49:23

Mods edit: handleiding inbreken even verwijderd

Ik weet niet of het nou zo'n goed idee is om dit op het forum neer te zetten. Misschien lezen er wel duistere figuren mee en komen ze zo nog eens op een idee  ;)

Ben

Mods break
Opleiding inbreker verwijderd ;-)

The Driver

Ja, die vrouwen op Vertigos foto zijn dagelijkse kost daar in Zweden.

Ik maak geen grapje, het gros is echt zo knap. En ook heel leuk om mee te praten.

Kans is vaak dat een dergelijk mooie meid in NL meteen een  pedante attidude meezeult.  :'(

BenC70ES

Was het ook niet zo dat er meer vrouwen als mannen zijn in Zweden?  :) (komt misschien snel verandering in als ik hier de reacties zo lees  ;) )

Taranis

Citaat van: BenC70ES op 05-08-2006 21:16:20
Was het ook niet zo dat er meer vrouwen als mannen zijn in Zweden?  :) (komt misschien snel verandering in als ik hier de reacties zo lees  ;) )

Ja, dat is in Finland nog erger trouwens (ga ik als het mee zit vanaf januari studeren ;D)...

BenC70ES

Citaat van: Taranis op 05-08-2006 21:33:55
Citaat van: BenC70ES op 05-08-2006 21:16:20

Ja, dat is in Finland nog erger trouwens (ga ik als het mee zit vanaf januari studeren ;D)...

Ik heb wel van iemand gehoord dat in Finland draken van vrouwen zitten  ;D  ;)

Turbobiker

Ik stel voor dat de evenementen commissie van de 850 club een greet and meet regelt met een hoop blondines in Zweden.

Alleen carpoolen op de terugweg ::) ;) ;D
De Tussenpaus