DIT FORUM HEEFT ZEKER GEEN TURBO...

Gestart door M, 27-04-2005 16:11:41

Vorige topic - Volgende topic

M

L.S.

Na een paar weken forumbezoek valt mij op dat dit een erg leuk en informatief medium is, met 1 groot nadeel:
Het is zooooooooooooo traag of onbereikbaar!

Het ligt niet aan mijn eigen computer, ik heb hetr ook op mijn werk geprobeerd, zelfde euvel.
Zit dit forum nog in een opstartfase, of ligt het ergens anders aan?
Ik had een van de moderatoren onlangs al gemeeld, maar kreeg geen respons. ???

animalT5R

hallo M,
als je even verder naar beneden kijkt{Aankondigingen/mededelingen} zul je zien dat het forum af en toe problemen heeft.
Tevens zijn ze bezig{of dit nog zo is weet ik niet,denk het wel} met om te gaan naar een andere server/webhosting o.i.d.
E mijn inziens ben je niet de enige met dit probleem,wij/ik hebben R ook last van.
gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mehn

Citaat van: M op 27-04-2005 16:11:41
Zit dit forum nog in een opstartfase, of ligt het ergens anders aan?

Haha, die is goed.
Het forum zit juist niet in een opstartfase. Het is inmiddels zo groot dat dat problemen qua snelheid geeft.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvos60t5

Citaat van: mehn op 27-04-2005 16:39:03
Het forum zit juist niet in een opstartfase. Het is inmiddels zo groot dat dat problemen qua snelheid geeft.

Tekort aan snelheid :o; wordt het geen tijd om eens langs Rica te gaan dan :P.
Deed bij mij(n bolide) ook wonderen ;D
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

thuur

Heb net nog gebeld met XS4ALL. Ze hebben stabiliteitsproblemen op 1 server. Ze weten nog niet precies waar het aan ligt, maar ze vermoeden een 'script'-probleem op 1 site :-[

Iig gaan ze de site 'verdelen' over een aantal servers om zo een goede foutanalyse te kunnen uitvoeren en het probleem bij de wortels aan te pakken.

Maar leuk is anders, dat klopt... :-\

Gr 8)

Johann

Ik moet zeggen dat het met de snelheid de laatste week een stuk beter is. Dat is als je er op komt.. ;D
Er zijn wel regelmatig database storingen of gewoon de melding dat de site offline is.