nieuwe v70 rijder

Gestart door why-not, 23-04-2005 18:22:15

Vorige topic - Volgende topic

why-not

hallo allemaal, na lange tijd toch een wens uitgekomen en dinsdag is het zover dan ga ik mijn blauwe v70 uit 1998 halen.er zit alles op wat ik maar leuk vind (full option) en eindelijk een automaat.kwam er met andere auto's ook niet van ,maar zo'n volvo automaat met een 2,5 liter motor (10 klepper) is een zaligheid om te rijden.ik hoop maar dat het een goeie is want er staat al 175 k op,maar als ik dit forum zo lees (wat ik al een lange tijd doe ) moet dat geen probleem zijn.
leuk forum trouwens en ik zal hier nog veel te vinden zijn.

groetjes  wijnand

toycar

;D
Hallo Wijnand en welkom. Hoe blauw is blauw, beter nog......foto's!
Wij hopen veel van je te zien en te lezen.

Ko

8) welkom V70 rijder, 175km is de motor nog niet ingelopen,
dus maak je daar maar geen zorgen over. En ja in combinatie met een automaat is gewoon genieten.
Die van mij heeft dezelde motor met automaat, en al 4,5 jaar geen problemen gehad, afgezien van de standaard dingetjes.maar ik wens je vele leuke veilige kms toe.
Gr Ko. ;D

The Saint

Citaat van: wijnandn op 23-04-2005 18:22:15
... dat het een goeie is want er staat al 175 k op...

H ;DH ;DH ;D hoe bedoel je "al" H ;DH ;DH ;D
No shirt no shoes, no pinball

why-not

ik heb nog geen fotos want ik ga hem pas dinsdag halen ,en by the way, hoe zet je de fotos erop.

gr

wijnand

thuur

Hallo en welkom op het forum!

AL 175 ??? :o Die is net ingereden, je mag nu langzaam wat meer gas gaan geven ;D

Bij de 2e koppeling begint het pas ;) Als het goed is zit je dan pas over de 2 ton. We spreken elkaar weer als je toe bent aan de 3e koppelingsplaat ;)

Veel veilige km's toegewenst!

Gr 8)

Turbobiker

Welkom Wijnand en gezellig dat je hier vaker te vinden zult zijn. Voor foto's plaatsen, zie tientallen andere 'Wie ben ik???-'s'.
De Tussenpaus

RRRRR_Ramon

Welkom Wijnand, veel veilige kilometers toegewenst en veel leesplezier hier op het forum!

Wanneer je de auto hebt is een fotootje erg welkom, ze zullen er net zolang om "zeuren" tot die er staat. Je kan een foto plaatsen door je foto(s) GRATIS te laten hosten door een fotoserver. Bijvoorbeeld www.imageshack.com. Je uploadt daar je foto naartoe en kopieert de URL naar die foto en plakt deze in je bericht op dit forum tussen deze tekens . Simpeler kan het niet.

Oh ja de foto's op dit forum mogen maximaal 640x480 zijn. Met bijvoorbeeld het gratis programma IrfanView (http://www.irfanview.com/) kun je de foto's resizen (de grootte veranderen) en het is meteen een handig programma om foto's mee te bekijken!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

mehn

Citaat van: RRRRR_Ramon op 24-04-2005 15:20:31
...
Bijvoorbeeld www.imageshack.com. Je uploadt daar je foto naartoe en kopieert de URL naar die foto en plakt deze in je bericht op dit forum tussen deze tekens . Simpeler kan het niet.
...

En als je daar nu bent en denkt:  ??? hoe werkt dit in hemelsnaam is het beter om even naar www.imageshack.us te surfen, daar lukt het namelijk wel  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

why-not

hier alvast een plaatje van de V70, (is een foto waar hij mee te koop stond).
op de andere manier lukt nog niet, ik krijg alleen een rood kruisje in beeld.

gr  wijnand

mehn

Zoiets?

Als je in dit bericht ff "citeer" aanklikt kun je zien hoe ik het gedaan heb  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

why-not

okee dank je mehn ,ik had de verkeerde url gecopied ofzo denk ik.
en dan zie hier de achterkant  ;D

marcelV70R

mooie bak man!
hij blinkt in iedergeval wel!!
veel plezier ermee

Marcel

why-not

:D :D :D ik heb 'm ,vandaag me helemaal sufgepoetst op m'n roffel, dus hij staat lekker te blinken op de oprit.geweldig ,nou lekker roffellen ;D ;D

wijnand