Diversity antenne

Gestart door KIM, 19-01-2017 14:43:31

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: KIM op 20-01-2017 07:26:23
Nu heb ik de T5 waaruit de 901 uit is gekomen (inclusief het hele interieur) gesloopt en daar ben ik geen diversity antenne in tegengekomen.
Vraag is dus: Klopt de stelling van NickGR en is de 901 er later ingekomen (inclusief versterker en dolby processor)?

Misschien dat Marc O. hier nog een licht op kan werpen?

Toen we die auto kochten zat die 901 er al in. Kan me niet meer herinneren of antenna diversity ook daadwerkelijk aanwezig/aktief was, maar ik vermoed van wel. Anders was me het afwezige symbooltje in het display wel opgevallen (die had ik in de R namelijk ook).
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Ik heb de kabelboom nog boven liggen; daar zal ie toch niet meer aan hangen?
Toch maar eens checken...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 19-01-2017 22:58:30
Zou leuk zijn als je nog wat kunt vinden Ewout.

Net gekeken in de schuur, maar daar ligt niks meer.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Jammer. Maar bedankt voor het kijken.
Ik heb ook gekeken; in de T5 kabelboom zit niks mbt diversity.

Dan gaan we het maar afdoppen. Misschien kom ik in de toekomst nog een setje tegen.

UserID25761

Citaat van: KIM op 21-01-2017 14:36:46
Jammer. Maar bedankt voor het kijken.
Ik heb ook gekeken; in de T5 kabelboom zit niks mbt diversity.

Dan gaan we het maar afdoppen. Misschien kom ik in de toekomst nog een setje tegen.

Even een antenne kabeltje scoren, deze van voor naar achter leggen en hupsakee twee antennes  ;)
Ik zou het doen, want twee antennes doet de ontvangst meer dan goed.

Ik had in de diesel veel last van slechte ontvangst, radio stations die wegvielen. Nu in de N dubbele antenne en wauw geweldige ontvangst  ;D