t5r sedan yellow te koop voor weinig

Gestart door volvobaksteen, 12-02-2017 23:22:07

Vorige topic - Volgende topic

volvobaksteen

Citaat van: arjen850 op 13-02-2017 20:13:00
Als et een estate was geweest had ik nu in de auto gezeten :D
dan moet je wel een hele grote tanker meenemen haha  want het is ongeveer 9000 km zwemmen:P

volvobaksteen

hallo mensen door mijn idioten werkrooster van 0900 tot 2300 ben ik niet tot amper in de gelegenheid geweest om iedereen een bericht te sturen heb tot me verbazing ruim 85 berichten gehad van mensen die hem willen hebben. in een halve dag

ik ben op moment met de eigenaar nog aan het mailen over de history en mankementen en over of die de auto zelf naar het depo wil brengen

ik heb een aantal offertes opgevraagd en ik kom telkens krap aan tegen de 2500 euro voor alle transporten inklaringen en kentekenen en alle rompslomp er omheen.
ik ga vanavond kijken of ik via mearsk nog ruimte heb dat die voor minder mee kan varen. maar dat zal niet gek veel in prijs uitmaken.
dat wil ik even uitzoeken dat de prijs hier zo laag mogelijk dat er dus meer in het budget is om de auto mee op te knappen.

de flauwe opmerkingen van  dat er een hoofdprijs voor gevraagd word gebeurd niet

ik hoef er zelf niet bepaald rijker van te worden ik zie liever dat die aan een goed lid weer tot volle glorie weer opgeknapt word en mee gereden word en niet alleen maar in een schuur verdwijnt
of dat die inderdaad 3 keer over de kop gehandeld word.

dus wie de gelukkige word zien we binnenkort wel

Robby95

Citaat van: volvobaksteen op 13-02-2017 23:17:09
hallo mensen door mijn idioten werkrooster van 0900 tot 2300 ben ik niet tot amper in de gelegenheid geweest om iedereen een bericht te sturen heb tot me verbazing ruim 85 berichten gehad van mensen die hem willen hebben. in een halve dag

ik ben op moment met de eigenaar nog aan het mailen over de history en mankementen en over of die de auto zelf naar het depo wil brengen

ik heb een aantal offertes opgevraagd en ik kom telkens krap aan tegen de 2500 euro voor alle transporten inklaringen en kentekenen en alle rompslomp er omheen.
ik ga vanavond kijken of ik via mearsk nog ruimte heb dat die voor minder mee kan varen. maar dat zal niet gek veel in prijs uitmaken.
dat wil ik even uitzoeken dat de prijs hier zo laag mogelijk dat er dus meer in het budget is om de auto mee op te knappen.

de flauwe opmerkingen van  dat er een hoofdprijs voor gevraagd word gebeurd niet

ik hoef er zelf niet bepaald rijker van te worden ik zie liever dat die aan een goed lid weer tot volle glorie weer opgeknapt word en mee gereden word en niet alleen maar in een schuur verdwijnt
of dat die inderdaad 3 keer over de kop gehandeld word.

dus wie de gelukkige word zien we binnenkort wel

oke dat geeft duidelijkheid, ik was gewoon erg enthousiast, vandaar al mijn berichten.
Gr Roderick Jansma
Volvo 850 2.3 t5 r uitgevoerd verkocht
volvo 850 2.5 20v - verkocht
volvo v70 2.4t AWD verkocht
Volvo 480 1.7 turbo
Volvo 854 2.3 t5 Brick orange

volvobaksteen

Somewhere I have a list of all new and/or recent original parts  

Transmission Service
New Headlights
New Marker lights
Suspension replaced  
Ball Joints/Wheel bearings .
complete Exhaust replaced

to do list

The car would need to have the oil cooler is leaking a bit
CV Joint,
all engine and transmission mounts
and new brakes on all 4 wheels.
The car would also need to be repainted, or a proper polish ( color is faded)
While there are not dents in body work, besides two small ones on front of hood from flying stones on the road
The front fascia will also need to be repaired as it's cracked.
The sunroof shade panel will need to be re-upholstered, as will the seat back of driver seat.

dit is wat ik letterlijk van hem krijg op de mail.

nu heb ik alle originele steunen en baksteunen liggen dus die mogen mee 1 is nieuw en de rest is nog helemaal goed alleen de bovenste moet je aanschaffen.

hemel bekleden,deurkaarten,en middenconsole kan binnenkort bij mij in de garage ik zal daar offerte voor maken voor mensen die dat ook willen (betaalbaar bekleden)
foto's van mijn hemel komen volgende week die word volgende week woensdag bij mij in de schuur gemaakt  dit word door een vriendin die ook truckstar bekleding maakt gedaan echte prof en gebruikt de juiste materialen en lijm voor hoge temperaturen

mogelijk  kan er ook borduur en laserwerk verricht worden voor mensen die tekst of logo's willen

stoelen reparen herbekleden kan ik overleggen of ze daar zin in heeft kosten zullen ook de de helft zijn als wat bedrijven doorgaans rekenen
stoelen heeft ze beetje een hekel aan omdat het vinger killers zijn

Robby95

Citaat van: volvobaksteen op 13-02-2017 23:49:44
Somewhere I have a list of all new and/or recent original parts 

Transmission Service
New Headlights
New Marker lights
Suspension replaced 
Ball Joints/Wheel bearings .
complete Exhaust replaced

to do list

The car would need to have the oil cooler is leaking a bit
CV Joint,
all engine and transmission mounts
and new brakes on all 4 wheels.
The car would also need to be repainted, or a proper polish ( color is faded)
While there are not dents in body work, besides two small ones on front of hood from flying stones on the road
The front fascia will also need to be repaired as it's cracked.
The sunroof shade panel will need to be re-upholstered, as will the seat back of driver seat.

dit is wat ik letterlijk van hem krijg op de mail.

nu heb ik alle originele steunen en baksteunen liggen dus die mogen mee 1 is nieuw en de rest is nog helemaal goed alleen de bovenste moet je aanschaffen.

hemel bekleden,deurkaarten,en middenconsole kan binnenkort bij mij in de garage ik zal daar offerte voor maken voor mensen die dat ook willen (betaalbaar bekleden)
foto's van mijn hemel komen volgende week die word volgende week woensdag bij mij in de schuur gemaakt  dit word door een vriendin die ook truckstar bekleding maakt gedaan echte prof en gebruikt de juiste materialen en lijm voor hoge temperaturen

mogelijk  kan er ook borduur en laserwerk verricht worden voor mensen die tekst of logo's willen

stoelen reparen herbekleden kan ik overleggen of ze daar zin in heeft kosten zullen ook de de helft zijn als wat bedrijven doorgaans rekenen
stoelen heeft ze beetje een hekel aan omdat het vinger killers zijn

ben erg geinteresseert in de auto laat maar weten wat de prijs zou moeten worden als je dat weet?
Gr Roderick Jansma
Volvo 480 1.7 turbo

Boeijke

Tja...je bied een gewilde auto aan voor een relatief lage prijs. Dan kun je een hoop berichten verwachten natuurlijk. Wel net zo netjes  als je de geïnteresseerde iets laat weten natuurlijk.
Natuurlijk hoeft dat dan ook weer niet binnen 2 min bij wijze van. Das logisch.

volvobaksteen

Citaat van: Boeijke op 14-02-2017 00:02:03
Tja...je bied een gewilde auto aan voor een relatief lage prijs. Dan kun je een hoop berichten verwachten natuurlijk. Wel net zo netjes  als je de geïnteresseerde iets laat weten natuurlijk.
het is omdat ik zelf niet de ruimte ervoor heb. want er staan teveel projecten die nog afmoeten en die in de wachtrij staan.
ik heb niet de tijd zelf eerst dat ding apk en cosmetisch weer redelijk maken en er dan paar knaken op te verdienen.

ik zie liever een ander ze bloed zweet en tranen erin stoppen en hem weer helemaal perfect maakt. en er plezier mee maakt en er ook gewoon mee rijd!!!

volvobaksteen

wat die ook nog vermeld heeft

I have know this car since 1996.  The owner purchased the car from a Volvo executive, I assume it was a corporate program car.  The car has been serviced at the same mechanic we have been using for 25 years. all OEM parts where used on this car

Boeijke

Citaat van: volvobaksteen op 14-02-2017 00:11:08
Citaat van: Boeijke op 14-02-2017 00:02:03
het is omdat ik zelf niet de ruimte ervoor heb. want er staan teveel projecten die nog afmoeten en die in de wachtrij staan.
ik heb niet de tijd zelf eerst dat ding apk en cosmetisch weer redelijk maken en er dan paar knaken op te verdienen.

ik zie liever een ander ze bloed zweet en tranen erin stoppen en hem weer helemaal perfect maakt. en er plezier mee maakt en er ook gewoon mee rijd!!!

Dat stukje snap ik. Maar ik vind wel dat je serieus geïnteresseerde een antwoord moet geven. En nee, je bent te laat is ook een antwoord toch?

volvobaksteen

kan maar 1 ding tegelijk maat en ik kan moeilijk onder werktijd zonder pc meer dan 85 mensen afzonderlijk beantwoorden die allemaal dezelfde vragen stellen en zeggen ik wil hem hebben en serieus interesse hebben

daarom start ik de oftopic dan hoef ik geen antwoorden talloze keren te herhalen

ik probeer jullie alleen maar te helpen door informatie te verschaffen.
en transporten inklaringen en dergelijke zaken uit te rekenen.
had ook op kruisje kunnen klikken en niks kunnen zeggen.
of de eerst de beste handelaar die hem hier voor 9000 euro probeerd te verslijten

probeer het uit te dokteren dat de kosten onder de 4000 zullen blijven wellicht nog minder
tot die tijd moet ik ook wachten op antwoorden

voorlopig is die nu door mij gereserveerd dus er gaan alweer meer deurtjes open

V70R^2

In de openingspost was het dan ook nog maar 1000 euro he ;) en nu blijkt dat hij per boot geïmporteerd moet worden en dan 4000 euro gaat zijn.

Voor dat geld gaan op 1auto dag rijden aanzienlijk betere exemplaren voor minder geld weg.

Die 85 berichten zal je wel gehad hebben in de veronderstelling dat hij dus voor 1000 euro even met een transporter gehaald kon worden..

volvobaksteen

Citaat van: V70R^2 op 14-02-2017 00:47:39
In de openingspost was het dan ook nog maar 1000 euro he ;) en nu blijkt dat hij per boot geïmporteerd moet worden en dan 4000 euro gaat zijn.

Voor dat geld gaan op 1auto dag rijden aanzienlijk betere exemplaren voor minder geld weg.

Die 85 berichten zal je wel gehad hebben in de veronderstelling dat hij dus voor 1000 euro even met een transporter gehaald kon worden..
klopt jah maar veel verder als dat word ook niet vaak gelezen  
al is het niet op de advertentie of hier maar dat geeft niet
maar heb het er even extra voor je bij gezet :)

er zijn er gelukkig ook een heel stel die wel lezen en snappen dat die van overzee moet komen en weten wat zo grapje kost
ik zie graag ook advertenties van de yellows die wel in europa staan hoor... want ik zie ze best weinig.

heb er nu al 2 gepost een station en een sedan zie graag meer dus als je wat tegenkomt

elianmars

Ik begrijp het hele verhaal niet. Je vraagt wie er interesse heeft in een CY voor 1000 euro.

Vervolgens blijkt dat je 'm zelf hierheen wilt halen. Niemand die je tegen houdt, maar dat krikt de prijs flink omhoog. Dat de auto ver weg staat had je gezegd, maar dat er ook gevaren moet worden niet.

Ik ben benieuwd wat het ding uiteindelijk kost/gekost heeft als-ie in goede en nette staat is. Ik denk dat je het niet redt onder 10.000 euro.

volvobaksteen

Citaat van: elianmars op 14-02-2017 08:16:37
Ik begrijp het hele verhaal niet. Je vraagt wie er interesse heeft in een CY voor 1000 euro.

Vervolgens blijkt dat je 'm zelf hierheen wilt halen. Niemand die je tegen houdt, maar dat krikt de prijs flink omhoog. Dat de auto ver weg staat had je gezegd, maar dat er ook gevaren moet worden niet.

Ik ben benieuwd wat het ding uiteindelijk kost/gekost heeft als-ie in goede en nette staat is. Ik denk dat je het niet redt onder 10.000 euro.
jullie lezen maar halfgebakken staattoch vrij duidelijk dat de eigenaar er 1000 voor vraagd en als die ver weg staat is dat niet gratis. Dus commentaar van ja er staat duizend heb ik geen zin aan ok steek er verrek tijd in voor een ander  zal nog is een keer wat doen zeg

Robby95

ik ben gewoon benieuwd wat de auto uit eindelijk gaat kosten als hij op Nederlandse bodem staat.
het is en blijft een cream yellow dus vandaar dat ik zo geinterresseert ben, en met zo'n auto kun je gewoon de auto naar jou smaak brengen, want het meeste moet toch vervangen worden, als je het allemaal goed wil doen.
Volvo 480 1.7 turbo