Gedoe stelt zich voor

Gestart door Gedoe, 03-03-2017 10:40:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gedoe

Iedereen alvast bedankt voor het warm welkom heten hier op het forum.
Ik ben al jaren eigenaar van een Volvo maar stap nu (onder voorbehoud) over op een V70 2.5T aut '05, blauw met bruin leer, 200.000km op benzine.
We maken minder kilometers, de ouders vallen één voor één weg...
De oude dame waar ik 10 jaar mee heb gedaan gaat eruit. Een V90 '97 op lpg met 438.000km.
Daarvoor heb ik 8 jaar gedaan met een 940 ook op gas.

Woonplaats, Culemborg centrum
Naam, Jan
Werk, Utrecht centrum, RF chipontwikkeling Zigbee radio. In mijn jonge jaren samen met mijn collega's toen in Nieuwegein WiFi op de wereld gezet.
Andere voertuigen,
Dagelijks vervoer; (ook winterhard).
BMW K75RT op LPG 213.500 (back-up motor een BMW K100RT op LPG) Dit zijn zeg maar de equivalenten van een Volvo op twee wielen.
Hobby en mijn tweede auto ooit maar nog steeds in mijn bezit ik moet er weer eens wat aan doen...
Mosterd gele DAF 55 Marathon coupé '72
Zomervervoer
E-boat hier in de haven, 6.7m zeiljachtje, voornamelijk lokale zeilwedstrijdjes en zwoele zomeravond dobberwerk.
Jan zelf
Op de pieken van mijn kunnen. Val ik nu wat tegen dan ben ik net onderweg naar een volgende piek.

Walter

een motor op LPG? Die had ik nog niet eerder gehoord :) Waar laat je de tank dan? Enneh, welkom hier! Weer een V70N erbij

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Gedoe

https://www.spritmonitor.de/en/detail/526993.html
Gewoon achterop als een "bagagerol" maar dan wel met een mono (ex-overheidsfiets) zadel.
Zie het als een passagier die altijd achterop zit van max 40kg (tank vol) maar wel de halve branstofrekening betaald.
Zo'n 500km op een tank kan als je een beetje rustig aan doet, bij mij dus 450km...
Jan zelf
Op de pieken van mijn kunnen. Val ik nu wat tegen dan ben ik net onderweg naar een volgende piek.

Walter

grappig, wist niet dat het bestond. Maar 450km op een tank is werkbaar, toch.

Proost ;)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

volvobug

Welkom, voor al het gedoe met de V70 kun je hier wel terecht  ;)

Al gevonden hoe je hier foto's plaatst? En als je daar toch mee bezig gaat, laat die DAF ook even zien  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

volvobaksteen

zal goed vonken als je schuiver maakt so heee klabatstum zo grote vuurbal jonge

Thys

Welkom Jan! Kan het zijn dat wij elkaar afgelopen jaar op een BMWK meeting in Veenhuizen gesproken hebben?

Gedoe

Veenhuizen... nee dat was ik niet.
Mijn motor raakt nogal in de war als hij in het weekend moet rijden. En ik toer niet.
Als ik in het weekend met de motor ergens naartoe moet dan zijn de auto's op of defect.
Op het BMWK forum ben ik trouwens Jan W
Jan zelf
Op de pieken van mijn kunnen. Val ik nu wat tegen dan ben ik net onderweg naar een volgende piek.

classicT5

Hoop niet teveel ot, maar heb je fotos van je lpg systeem op de motor? Vind het interessant, zijn niet veel die het op een gewone motor monteren itt zijspannen.

Veel plezier met je volvo

Gedoe

Jan zelf
Op de pieken van mijn kunnen. Val ik nu wat tegen dan ben ik net onderweg naar een volgende piek.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Piet

Gaaf dat LPG op een motorfiets.
Ik had er ook nog niet van gehoord.
Damp of injectie systeem, injectie waarschijnlijk ?

Gedoe

Jan zelf
Op de pieken van mijn kunnen. Val ik nu wat tegen dan ben ik net onderweg naar een volgende piek.