mijn rode roffel vermist/gestolen !

Gestart door Sieger, 05-05-2005 10:48:21

Vorige topic - Volgende topic

Erik_M.

Citaat van: ineke op 06-05-2005 15:44:53
Zoals Erik al zei: hoogstwaarschijnlijk zit Sieger te kleumen op het Volvo V-44 Vereniging kampeerweekend, daar doet ie elk jaar aan mee. Dus die komt niet eerder dan zondagavond in de buurt van een computer.... even geduld dus.

Maar ik ben ook wel heel nieuwsgierig, hoor.

ineke

Ineke heeft gelijk, zoals ik al eerder aangaf zit Sieger te kleumen op een doorweekte camping waarschijnlijk met de sleurhut tot aan de assen in de modder.... Die komt idd. niet eerder dan zondagavond in de buurt van een computer. Morgen is 'ie druk met een puzzelrit (autozoektocht zeggen onze zuiderburen) en een BBQ.

gRoeten
eRik

elianmars

Citaat van: Erik_M. op 06-05-2005 23:19:47

Ineke heeft gelijk, zoals ik al eerder aangaf zit Sieger te kleumen op een doorweekte camping waarschijnlijk met de sleurhut tot aan de assen in de modder.... Die komt idd. niet eerder dan zondagavond in de buurt van een computer. Morgen is 'ie druk met een puzzelrit (autozoektocht zeggen onze zuiderburen) en een BBQ.

gRoeten
eRik

Hoe toepasselijk!  ;D ;D

denkweb

Autozoektocht... ach, hij heeft al geoefend...

Rijns_t5r

8)nou waar blijft de ontknoping >:( ;Dwat zullen we smullen ;) ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

fearless

Citaat van: Rijns_t5r op 09-05-2005 22:25:56
8)nou waar blijft de ontknoping >:( ;Dwat zullen we smullen ;) ;D

Ja duurt wel lang. Want ze zijn al lang terug van het weekendje weg. Sprak vanmiddag iemand die mee geweest is.

Sieger

Nah zal jullie niet langer in spanning houden: Idd hebben Erik-M en ik ze teruggevonden in de buurt van waar ik dacht dat ik de laatste parkeerpoging ondernomen had, vlak voor (op) een HTM-bushaltestrook...
Alleen een andere dan waar ik eerder (even) gestaan had - aan de andere zijde Willem Royaardsplein !! Zwak excuus: het was er woensdagavond jl beredruk en ik had ze uiteindelijk op een donkere plek weggezet...
Nee ik had niet gedronken en ja ik schaam me diep, hoewel ik Danielle Berk, de knappe Haagse politieagente die mij opving en anders ook nooit ontmoet had, er ook van overtuigd had (de wegsleepdienst kende mijn auto ook niet) !!
Afijn kon ik later zondag toch de sleurhut uit de bagger in Den Briel trekken !
Eind goed al goed en wie weet nog meer...
Volvo Power For Life !

toycar

;)
Krijgt dit nou nog een vervolg....ik bedoel richting knappe Haagse politieagente?

b0nkolok

Kippig of truc om contact met Daniëlle te maken?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Christiaan

Sterk verhaal. Maar blij dat ie weer terecht is (al was ie dus niet echt weg ;D) En als het wat wordt met die agente dan verwachten we wel allemaal een uitnodiging natuurlijk 8)
Christiaan

Christiaan

Citaat van: b0nkolok op 10-05-2005 15:29:37
Kippig of truc om contact met Daniëlle te maken?

KIP IK HEB JE ;D

daytonawim

We willen natuurlijk wel MOOIE foto's van Danielle samen met de roffel zien :-)

Erik_M.

Citaat van: Sieger op 10-05-2005 15:18:12

hoewel ik Danielle Berk, de knappe Haagse politieagente die mij opving........

Aha Sieger, ze heeft er in een bepaald opzicht dus wel werk van gemaakt....   ;)  We zien haar vast wel een keer op een kacheltjeszitdag   :P  ;D :D   :-X

gRoet
eRik

Ben

Even Googelen en hopla :o
LINKJE
Misschien staat ze hier wel bij.
Ik lach me gek als het echt zo is  ;D

Raf

Citaat van: Ben XC70 L5 op 10-05-2005 17:23:15
LINKJE

Oow! daar staan/zitten enkele zeer leuke dames bij!  :P

Raf
De gustibus non disputandum est!

mehn

Citaat van: Ben XC70 L5 op 10-05-2005 17:23:15
LINKJE

Vast niet, want die hierop staat is 25 jaar  ;)
Ik heb ook zitten googlen  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: