Uitdeukdag

Gestart door volvoTon, 30-03-2017 19:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvoTon

Staat er binnenkort nog een Uitdeukdag in de planning ??

Jans Duiven

#1
Citaat van: volvoTon op 30-03-2017 19:56:06
Staat er binnenkort nog een Uitdeukdag in de planning ??

Daar heb ik wel oren naar!

Een poets en uitdeukdag als het kan

:D

Spin!


www.vm-parts.nl

forbert

Maar dan niet met de botten en de messen gooien, anders blijft ie an de gang.

Degedeukte

Lammert

Ik ben voor! Een beetje geoefend oog vindt zo een dozijn deukjes in de Schicht :(

Historik

Ik zou ook graag aansluiten ben begonnen met wat roest behandelen en heb ook nog een klein deukje in mn deur zitten. Wat ervaring om me heen zal geen kwaad kunnen!
Daihatsu Cuore 1997 116.947 km
Daihatsu Sirion2 1.0 2008 38.000 km
Volvo V70 10V Classic 1999 373.000 km

stefanhuijser

Ik heb ook interesse!
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

koopje

Ik zou ook wel graag van de partij willen zijn, klein deukje verwijderen en poetsen / kleien enzv. ( en buurten natuurlijk )

StefanCJ

Nu nog een organisator vinden, met enkel gegadigden en geen organisator zal het lastig worden denk ik  ;D

blauweroffel

Ik heb er ook wel oren naar!
wil ook wel helpen met het organiseren ervan. Wie wil nog meer helpen?

BR

elianmars

Even heel hard afkloppen (niet op de Volvo's), maar beide zijn nog deukvrij  :D

blauweroffel

#11
Vanavond al een eerste poging gedaan en een uitdeuker zonder spuiten op de veluwe benaderd.
Helaas heeft hij geen interesse.

Ik weet nog dat er een jaar of drie geleden ergen s zon dag in het westen des lands is georganiseerd...

dit was de laatste volgens mij: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,67282.0.html

BR

mafvanvolvo

Hallo allemaal:

Er is binnenkort een uitdeuk en poetsdag in Emmeloord aan de pilotenweg,iedereen die een Volvo rijd is daar welkom en het is op 10 juni.
Het huisnummer zal ik nog even navragen,heb begrepen dat er ook mensen komen die een Volvo 850 rijden en er zijn kosten aan verbonden voor de lunch.

Groeten Ted.

Jans Duiven

Citaat van: mafvanvolvo op 02-04-2017 23:19:33
Hallo allemaal:

Er is binnenkort een uitdeuk en poetsdag in Emmeloord aan de pilotenweg,iedereen die een Volvo rijd is daar welkom en het is op 10 juni.
Het huisnummer zal ik nog even navragen,heb begrepen dat er ook mensen komen die een Volvo 850 rijden en er zijn kosten aan verbonden voor de lunch.

Groeten Ted.

Ik ga er naar toe met de 855 T-5R Ted!

Dank voor den tip!

Ding moet gepoetst worden en er moeten wat putjes worden verwijderd


mafvanvolvo

Hallo allemaal:

De locatie is Pilotenweg 13 in Emmeloord,het begint om 9 uur  en is tot 3 uur en er zijn ook kosten aan verbonden 12.5 euro dat is koffie fris en een lunch onder de middag en word georganiseerd door een poetsbedrijf uit dacht ik Kampen en de heer Henk Huisman zijn mail adres staat op blad 2 van evenementen en meetings en daar kan je je ook opgeven ,dus niet bij mij.

Groeten Ted.