aftermarket Heads Up Display

Gestart door Liquid Force (00), 08-05-2005 21:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Bas850

Citaat van: NwVolvoMn op 26-05-2005 14:06:33
Ik heb er een, inclusief parkeersensoren, heb 'm nog niet ingebouwd, maar hier te koop voor E 125 ex btw(!!!!)

http://www.gsttele.com/shop/view_product.php?product=7000445

De levering was correct!

:P

Laat eens weten hoe deze bevalt?
"to finish first, you first have to finish"

elianmars

Dat is inderdaad iets heel anders  ;)

NwVolvoMn

yep, heb de goede wel thuis liggen, al een hele tijd, is een HUD met parkeersensoren, ben erg druk geweest en ga wellicht verhuizen en andere 850 kopen, dan pas verslag!

Frans Harkema

Citaat van: Liquid Force op 08-05-2005 22:45:17
ben ff gaan googelen en heb voor de Defi VSD Basis een leverancier in de USofA gevonden die hem aanbied voor $156.- en met de huidige dollar-euro stand is dat best wel aantrekkelijk. helaas kan ik de verzendkosten niet vinden.

Reken de verzendkosten op zo'n $25,= en over het totaal komen nog 25% invoerrechten omdat het van buiten de EEG komt.

Totaal ongeveer € 200,= schat ik.

hanszelf

Citaat van: Frans Harkema op 11-08-2005 22:35:27
Citaat van: Liquid Force op 08-05-2005 22:45:17
ben ff gaan googelen en heb voor de Defi VSD Basis een leverancier in de USofA gevonden die hem aanbied voor $156.- en met de huidige dollar-euro stand is dat best wel aantrekkelijk. helaas kan ik de verzendkosten niet vinden.
over het totaal komen nog 25% invoerrechten omdat het van buiten de EEG komt.
Klopt niet helemaal.
Over het aankoopbedrag worden -afhankelijk van wat je invoert- douanerechten van tussen de 0 en de 15% geheven. En over het totaalbedrag (dus inclusief die DR) wordt weer 19% BTW geheven.
Als je de verkoper ertoe kan bewegen de spullen als computerapparatuur te versturen zijn de douanerechten 0% (ter vergelijking: op een autoradio komt 16% DR).

Hans
Tot voor kort: 854 2.5 10V AUT. '94
Necam LPG-injectie, Deltamil airco, Xenon

Hen3

Citaat van: hanszelf op 11-08-2005 23:13:38

Klopt niet helemaal.
Over het aankoopbedrag worden -afhankelijk van wat je invoert- douanerechten van tussen de 0 en de 15% geheven. En over het totaalbedrag (dus inclusief die DR) wordt weer 19% BTW geheven.

Ook dat klopt niet helemaal. De douanerechten worden geheven over het aankoopbedrag+verzendkosten!