Wie ben ik Luc

Gestart door LUCCEYSSENS, 02-05-2017 20:33:59

Vorige topic - Volgende topic

rappendaf

Welkom hier luc .Ik heb u een paar weken geleden gespot met u banaan  ter hoogte van de oude garage van volvo rutten .Ik ben van koersel dus niet zo ver .GROET Raf
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

Miyel

Hallo Luc, 

Gezien de staat van de CY, uit Belgie en de lage km stand.. was jij 29 april op de airco meeting in Helmond?

Leuk dat je het forum ook gevonden hebt!
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Vulk

Citaat van: Miyel op 10-05-2017 17:41:39
Hallo Luc, 

Gezien de staat van de CY, uit Belgie en de lage km stand.. was jij 29 april op de airco meeting in Helmond?

Leuk dat je het forum ook gevonden hebt!

Nee was een ander kenteken.

Miyel

Citaat van: Vulk op 11-05-2017 20:12:16
Citaat van: Miyel op 10-05-2017 17:41:39
Nee was een ander kenteken.

aj.. 
:eusa_silenced:

Evengoed welkom!
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Tom960

Heb je gezien dat de VCCB een toerrit organiseert voor de C70 op 18 juni?

Peed

Hey Luc,

Ik ben zelf woonachtig te Bilzen, rij zelf met een c70 coupe t5 saffron.
Ik weet niet of je de club vccb kent zoals tom zegt, maar er is een rondrit voor de c70 generatie 1 op 18 juni.
Mogen we ook enkele foto's zien van jouw c70.

Groeten peter en welkom hier

LUCCEYSSENS

Dag allemaal ik rijd dagelijks met de 850 CY en ik passeer regelmatig de oude volvo garage RUTTEN. Ik hoop dat we mekaar ook eens echt mogen ontmoeten. PEED, Je hebt volgens mij de mooiste C70 ooit. Ikzelf heb lange tijd gezocht naar een saffron, maar , hier komt het verhaal van de 2 c70's. Ik heb 2 zonen en zij droomden allebei van een C70 coupĂ©. Zij waren allebei redelijk ongeduldig en hebben er beiden te snel een gekregen.  IK bedoel hiermee de kleur, de ene is lichtgrijs en de andere donkergrijs. De ene is een T5 en de andere een gewone . Ondertussen hebben ze allebei en dochter en waren er problemen met de maxicosi en wiegjes. Mijn oudste zoon kreeg een bedrijfswagen ( helaas BMW ) en de andere rijdt momenteel met een S80. Vermits ze beiden moeilijk afscheid konden nemen heb ik ze terug genomen en gestald tot ze er terug mee kunnen rijden. De foto's volgen nog. Toch hoopt mijn oudste zoon zijn T5 te kunnen inruilen om een saffron te kunnen kopen. Wij kunnen dus voorlopig ook niet naar jullie meetings komen.
Het verwondert mij wel een beetje dat er zo weinig of helemaal niet gereageerd wordt op mijn V70. Voor dagelijks gebruik gewoon een juweel. Het is er eentje van 99, een automaat op LPG. Hij deed het zo goed dan ik hem vorig jaar volledig heb laten herspuiten en de bekleding in leer en alcantara  heb vernieuwd. Hij vraagt weinig onderhoud en kost bijna niets qua verbruik en is een zaligheid om mee te rijden.

elianmars

Peed

Mercikes Luc, anders een mini meet aan de oude volvo garage rutten op een keer, dat kan altijd.
Rappendaf komt dan mss ook ofzo.
Ja de v70 is ook mooi natuurlijk, maar ik was benieuwd naar de c70 omdat je daar nog geen foto's van had, ja met kleine kinderen is dat geen praktische auto.
Ik rij zelf van mei tot oktober en zet hem dan ook stil.

Groetjes pee

LUCCEYSSENS

de C70's staan op een tweetal km van de oude volvo garage Rutten

LUCCEYSSENS

LUCCEYSSENS

LUCCEYSSENS

LUCCEYSSENS

en dit de andere C70

Peed

Hey Luc, 2 mooie wagens, toevallig die grijze ooit gekocht in hasselt?