Vraagje voor de nokkenassensorkenners..

Gestart door ReverendNL, 11-05-2017 18:11:06

Vorige topic - Volgende topic

ReverendNL

Hoi allen,

Vandaag geprobeerd de 850 te starten, geen sjoege.
Ik heb zelf een en ander in elkaar gezet waarbij mij het opviel dat je de rotor maar op 1 manier op het ronde plaatje aan het uiteinde van de inlaatnokkenas kan schroeven, maar het ronde plaatje met het 'dakje' wat op de uitlaatnokkenas gaat er op twee manieren op kan. Daar gaat dan weer de nokkenassensor op. Mijn vraag is: maakt het iets uit op welke manier dat plaatje er op geschroeft wordt of niet?

Grts,

Laurens

volvobug

Citaat van: ReverendNL op 11-05-2017 18:11:06
Hoi allen,

Vandaag geprobeerd de 850 te starten, geen sjoege.
Ik heb zelf een en ander in elkaar gezet waarbij mij het opviel dat je de rotor maar op 1 manier op het ronde plaatje aan het uiteinde van de inlaatnokkenas kan schroeven, maar het ronde plaatje met het 'dakje' wat op de uitlaatnokkenas gaat er op twee manieren op kan. Daar gaat dan weer de nokkenassensor op. Mijn vraag is: maakt het iets uit op welke manier dat plaatje er op geschroeft wordt of niet?

Grts,

Laurens

De nokjes op het plaatje zitten iets uit het center, dus kan er eigenlijk maar op 1 manier op. Maar met geweld lukt het ook op een tweede manier. Goed kijken dus, de sleuf op de nokkenas zit ook iets uit het midden.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

ReverendNL