Probleem met 850 lpg

Gestart door karinara, 06-05-2005 13:26:46

Vorige topic - Volgende topic

karinara

Hallo
kan ik dan die slangetjes van cruise control op een of andere manier omleiden of overbrugen dat ze kunnen toch voor een storing zorgen ,voor mij is belangrijker dat motor goed loopt en draait dan nou repararatie van cruis control...............ook veel dank voor jullie inzet rond mij probleem

Christiaan

Overbruggen lijkt me moeilijk.
Afdoppen is dan de enige manier. Volg de leidingen vanaf het "kerstboompje" maar en zie waar ze uit komen, of ze los hangen, danwel gescheurd zijn.
Maar het lijkt me net zo makkelijk om de vacuumklep op te sporen, het slangetje erop te prikken als die los hangt/ gescheurd is en hopenlijk zijn beide problemen dan verholpen. Heb je nu al onder de kap gekeken?
Christiaan

karinara

Alle slangetjes zijn netjes aangesloten ,welke slangentjes moet ik afdoppen op cc of andere???

Christiaan

Als alle slangetjes volgens jou netjes zijn aangesloten dan hoef je ook niets af te doppen, kan dan immers ook niet ;)
Heb je de vacuumpomp vd CC al gevonden?
En de vacuumtoren / "kerstboompje"?
Als de motor stationair loopt, hoor je dan ook een gesis onder de kap vandaan? Probeer dit eens te localiseren... Heb je alle slangetjes gecontroleerd op scheuren?
Ik weet het anders ook niet meer en zou zeggen zoek een goede dealer of gasboer op.
Christiaan

karinara

Ik heb wel vacum pomp van cc gevonden en die zit los van grond maar slangetjes zijn gekopeld ,en die kerstbompje kan ik niet vinden.......

karinara

bedoel je onder kerstbompje die stukje waar gaan ook paar slangetjes boven motor midden in ,daar zitten 3 ingangen bovenste heeft een slang en onderste ook maar midden zit een dop op.

Christiaan

Ja die bedoel ik ja.
Alles OK?
Slangen wel bewegen, met alleen maar kijken kun je niet altijd zien of ze gescheurd zijn of niet.

karinara

Hallo
ik heb vandag alles schoongemaakt en nou ik zit met vraag of alle slangetjes ziteen op juiste plaats aangesloten op vacumtoren?ik heb namelijk middenste met dop en nog twee  maar waar leiden ze precies ?//