Volvo V70 blijft

Gestart door Arie480, 15-05-2017 20:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Arie480

HOi,

Ben vandaag dus naar de dealer geweest voor de definitieve APK keuring.

Daar kwam toch even iets anders aan het licht dan eerste instantie werd aangenomen bij de garage waar ik hem had gekeurd, bij de haven toen ik ging uitvaren.
Fusee kogel links voor en rechts achter zijn dus aan vervanging toe.

Zoals ik in de advertentie schreef wou ik eigenlijk de auto verkopen omdat ik er te weinig in rijdt wou hem ook verkopen met nieuwe APK. Helaas is de nieuwe APK dus niet gekomen en zat ik in dubio ga ik hem laten kopen voor de sloop of ga ik hem schorsen en dan maar zelf repareren.

Het laatste is het dus geworden. Auto wordt geschorst en wil het dus zelf doen, maar is het eigenlijk wel zelf een beetje te doen ??. ben wel hulp nodig hiervoor.

Groet,
Arie

yannickdv

Wat voor auto gaat het precies om?
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

arjen850

Citaat van: Arie480 op 15-05-2017 20:33:42
HOi,

Ben vandaag dus naar de dealer geweest voor de definitieve APK keuring.

Daar kwam toch even iets anders aan het licht dan eerste instantie werd aangenomen bij de garage waar ik hem had gekeurd, bij de haven toen ik ging uitvaren.
Fusee kogel links voor en rechts achter zijn dus aan vervanging toe.

Zoals ik in de advertentie schreef wou ik eigenlijk de auto verkopen omdat ik er te weinig in rijdt wou hem ook verkopen met nieuwe APK. Helaas is de nieuwe APK dus niet gekomen en zat ik in dubio ga ik hem laten kopen voor de sloop of ga ik hem schorsen en dan maar zelf repareren.

Het laatste is het dus geworden. Auto wordt geschorst en wil het dus zelf doen, maar is het eigenlijk wel zelf een beetje te doen ??. ben wel hulp nodig hiervoor.

Groet,
Arie

Zijn complete draagarmen. Is goed te doen in 2 a 3 uur. Wel even goed vastzetten ivm draagarm rubbers.