Neo's Zwarte V!

Gestart door DJ--NeO--, 02-06-2017 22:13:57

Vorige topic - Volgende topic

DJ--NeO--

zo dan elianmars, om heel eerlijk te zijn vind ik het er zo eil uitzien dat ik de g niet meer kan uitspreken!!
My Car: Volvo XC60 D4 AWD Summum GT6 (14) | Panorama Sunroof | Bliss | Sensus Connect | Adaptive CC |  ABL Bi-Xenon
Her Car: Ford C-Max 2.0 Duratec automatic (07) | Ghia | Kenwood DNX9260BT | Other options are coming

elianmars

DJ--NeO--

Zo even een hand ijzerzaagje (uiteraard het kleintje  :eusa_doh: ) en een slijsteen voor het afvlakken later en we hebben een zeer net uitlaat einde!
helaas geen foto's tussendoor gemaakt :(

maar het eind resultaat mag er zijn! :)

plaatjes bij het praatje!

My Car: Volvo XC60 D4 AWD Summum GT6 (14) | Panorama Sunroof | Bliss | Sensus Connect | Adaptive CC |  ABL Bi-Xenon
Her Car: Ford C-Max 2.0 Duratec automatic (07) | Ghia | Kenwood DNX9260BT | Other options are coming

elianmars

Netjes, hoor. Veel beter dan dat stuk roestige pijp  :)

UserID6342

Staat 'm netjes zo en zeker met een baby zaagje leuk bezig geweest ;D ;D.

DJ--NeO--

Citaat van: Dirk342 op 10-06-2017 04:59:08
Staat 'm netjes zo en zeker met een baby zaagje leuk bezig geweest ;D ;D.

het viel niet tegen hoe relatief snel het ging met het baby zaagje! klein half uurtje en hij was door!
vervolgens de randen op de slijpsteen zodat dit er ook strak en braamvrij bijstaat en hoppa! monteren maar :)

ben er erg content mee en staat inderdaad een stuk beter dan het stuk roest wat je eerst zag!

DJ--NeO--

Jeehah!

vandaag via Ebay mijn bestelling binnen gekregen, de Axxess ASWC-1 stuur wiel bediening welke je kunt gebruiken voor bijna alle auto's!

Het was een gokje omdat er bijna geen adapters zijn welke op Volvo werken, maar de gok is goed uitgepakt!
extraatje voor mij als IT-er, je kunt hem aansluiten op de computer en hem zelf programmeren, of functie's toevoegen en de Firmware upgraden!

DJ--NeO--

En zo ziet de Midden Console van Mjjn V eruit met een dikke radio en een frame welke een pasvorm van een wokkel heeft!
(let op de kier bij de Climate Control)

sander69

stuk mooier met die uitlaat zo! ( en met die velgen )

wil ook nog een keer kijken of het bij mijn diesel kan

C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992