Marcus stelt zich voor

Gestart door Clementius, 12-06-2017 22:58:20

Vorige topic - Volgende topic

Clementius

Hallo allemaal,

Even voorstellen: alhoewel ik al 14 jaar 850 rij, nu pas op dit forum.

Ik ben 46 en rij in een 850 2.0 Sports-Line, 10v, met ruim 520.000 op de teller van deze onverwoestbare bak!!  :D

Aangeschaft in 2003 en zeer goed onderhouden. In de tussentijd behoorlijk wat modificaties uitgevoerd:
- R-velgen, XC grille, veerpootbrug, mistlampen voor, koplamp wislamp installatie, transparante koplampen met ledlights, VS-hoeklichten, R-spoiler met remlicht, sportuitlaat, originele gordijnstjes achterportieren, achterruitgordijn, cruise control, houten stuur, houten inleg interieur, stoelverwarming voor, electrische antenne.

Niet specifiek Volvo: autoradio met uitklapscherm en achteruitrijcamera.

Rij met veel plezier in deze auto en ben er al door heel Europa mee gereden. Buiten de gebruikelijke slijtagezaken heeft deze auto nog nooit serieuze problemen gehad. Motorblok in zeer goede staat en koppeling nog nooit vervangen geweest.

Binnenkort nog een foto van deze auto.

Overweeg om mij ook bij de Volvo 850 Club aan te melden.

Groet,

Marcus
---------------------------------------------------------------------------------------
Volvo 850 2.0 Sports-Line met R-Look - bj Dec 1994 - 520.000km+ !!
---------------------------------------------------------------------------------------

UserID6342

volvobug

Welkom! Wijsheid komt met de jaren, nooit te laat om je hier aan te melden  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Fred korn

marc-850

Welkom naamgenoot...

Zijn maar weinig mensen die 14 jaar in één en dezelfde auto rijden...

volvobug

Citaat van: marc-850 op 13-06-2017 18:16:34
Welkom naamgenoot...

Zijn maar weinig mensen die 14 jaar in één en dezelfde auto rijden...

Ik ben die andere  ;D, rij mijn V70 nu ruim 15 jaar.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

rob850/480

Leuk na 14 jaar eindelijk op het forum, welkom.
Zelf heb mijn 850 R sedan kleur 609 rood al 13 jaar want het blijft een geweldige wagen om in te rijden.
Groetjes Rob

Clementius

Dank allemaal! Ik zal wat pics plaatsen in het foto draadje.
Volvo 850 2.0 Sports-Line met R-Look - bj Dec 1994 - 520.000km+ !!