Volvo rijders en hun favouriete film

Gestart door Volvo comfort, 15-05-2005 14:23:52

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Tsja dat zijn er veel. Maar het meest meesterlijke blijft voor mij "The Godfather"-trilogie!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BartT5R

Citaat van: JCviggen op 15-05-2005 20:13:46
Pulp fiction...MP and the holy grail...lock, stock & 2 smoking barrels...ach ik kan nooit kiezen

Goeie smaak jan,
ik sluit me hier graag bij aan, en voeg er nog wat aan toe.

-Bijna alles van David Lynch.
-American history X (die zou verplicht moeten worden op alle scholen)
-Escape from LA (vooral voor de soundtrack en de coolheid van Snake Pliskin)
-en ik weet het, lach maar, de LOTR trilogy, al is het boek toch beter.
-The Nightmare Before Christmas natuurlijk.

En dan vergeet ik er nog wel een stuk of tig.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

855-Champagne

Kill Bil
Dusk til Down
Matrix
Back to the Future
en zo nog erl een paar

meulen

Gone in 60 seconds, Alleen stom van ze dat ze geen Volvo jatten................. of toch wel ?
Waar zouden we zijn zonder de ............Roffel

Jan_D.

Heel veel favorieten langs zien gaan, maar ik miste wel een film (een van de weinige films die beter is dan het oorspronkelijke boek):
The day of the Jackal.

Jan

Reitse

Day of the Jackal, boek van Frederick Forsyth. Boek was gewoon niet zo goed, de beste man heeft één hele goeie geschreven, The fist of God. De rest was niet meer dan aardig...

Jan_D.

Citaat van: Reitse op 26-05-2005 22:05:47
Day of the Jackal, boek van Frederick Forsyth. Boek was gewoon niet zo goed, de beste man heeft één hele goeie geschreven, The fist of God. De rest was niet meer dan aardig...

Keiharde recensie van die man z'n werk!  ;D
Maar in wezen wel juist idd.!

Volvo comfort

Volgens mij kan je concluderen dat Das Boot de meest geliefde film onder Volvo rijders is ;)

thuur

Citaat van: Kooz op 27-05-2005 07:47:07
Volgens mij kan je concluderen dat Das Boot de meest geliefde film onder Volvo rijders is ;)

Nog nooit gezien :-X

Gr 8)

Viper850

Ik houd van spectaculaire films. Mijn Top 3:

1. Lord of the rings (alle 3)
2. Gladiator
3. Jurassic Park I

Dit op een groot scherm met de thuisbioscoop vol open. Machtig mooi mien jong! :P

Alfred

Hmmm, ik hoop niet dat iemand gaat lachen maar Shrek is mijn nummer 1 (zou het daardoor komen dat ik een groene 850 heb  :))  en dan nog de NL-versie ook. Leuk verhaal, humor en zeer goed geanimeerd.
Gone In 60 Seconds als 2 en Marlboro Man op 3. Nu ik er over nadenk gaat het bij de laatste twee niet om het verhaal maar meer om de geluidseffecten  ;D

Alfred

Alfred

Oja, en natuurlijk in de thuisbioscoop, geprojecteerd op de muur en de 3 subwoofers een beetje  open  ;D ;D ;D

meulen

Het zou dan toch wel lekker zijn om in je thuisbioscoop een roffel voorbij de horen komen. KIPPEVEL !!!!
Waar zouden we zijn zonder de ............Roffel

why-not

Braveheart met Mel Gibson vind ik een toppertje en gladiator eigenlijk ook wel

@®-

Bijna alle films met John Travolta (zit mijn meisje ook eens opgewonden op de bank te wezen  ;D) met als topper Swordfish, en uiteraard Pulp Fiction.
The Game met Michael Douglas (eigenlijk als zijn films zijn wel goed)
de James Bond collectie.
Get Carter met Sylvester Stallone