afleverpakket, advies gevraagd

Gestart door BLACKBOX, 06-07-2017 20:13:05

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Afleverpakket: Wel een slimme zet van die handelaar. Even denken hoe dat werkt voor de consument.

Stel als leek koop ik een 2e hands auto bij die dealer. Ik heb van mijn kennissen geleerd dat je dan misschien nog wat extra kwijt bent aan onderhoud.
Wist ik dat niet dan vertelt die dealer me dat en geeft me de mogelijkheid een afleverpakket te kopen.

Oh denk ik, wat handig. Dat lijkt me best nodig. Ik kan dat extra onderhoud meteen bij de zelfde dealer laten doen. Wel zo handig. Ben ik meteen in één keer klaar.
Doe ik dat niet dan gaat die dealer eng doen over garantie en vertelt dat hij dat toch allemaal al niet voor de prijs kon doen.

Doet me hier aan denken:
Scheurgras

Woger

Citaat van: razorx op 09-08-2017 21:36:37
Doet me hier aan denken:
Scheurgras

Heeft u al koffie gehad mevrouw?  ;D

Zelfs na al die jaren nog steeds briljant.

BLACKBOX

Bericht aan PeteRRR ;

Weet je wat ook zo raar is....

Hennes bepaald ZELF welk afleverpakket hij erbij doet voor die 599,-
Je hebt dus NIKS te kiezen maar zelf geeft hij al een "advies" of het kinetische, momentum of summum moet zijn..behoorlijk ehhh apart zeg maar.

Daarnaast staat te lezen in de voorwaarden dat er bij een auto onder de 3000,- geen afleverpakket verkocht word.
Klopt ook al niet want ik had een prijsafspraak voor 2100,- voor E auto maar (komt ie) hij adviseerde toch om maar WEL een afleverpakket erbij te doen.
Klopt dus ook geen flikkeren van en ik zag t pas op z'n site nadat ik de auto "gekocht" had.

Ow ja en iemand zei het ook al....je mag pas een proefrit maken  NADAT je een overeenkomst hebt....rare gang van zaken daar bij Hennes......

portlock

Extra vervangings onderdelen tijdens de beurt zijn inbegrepen, MAW er "hoeft" niks vervangen te worden. De klant lekker laten voelen met een stukje tekst en "zekerheid". Zo werkt dat bij alle bedrijven..

Bij het 1e pakket heb je controle, maar eronder staat het hierboven genoemde, ook vreemd?  :eusa_think:

Proefrijden na overeenkomst is geen proef rijden meer. Tevens zal dat wel temaken hebben met die D riem die op knappen stond, als dat tijdens het echte proefrijden was gebeurd loop jij weg en hebben hun een in de soep gelopen blok. Als dat na de overeenkomst is word het een "garantie", coulance of 50/50 gevalletje of met een beetje pech sta je zelf alles te lappen want het is dan jouw auto..
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15