Probleem met spontaan blazende blower (airco)

Gestart door kennone, 09-06-2017 20:27:15

Vorige topic - Volgende topic

stuuraandeverkeerdekant

De sloop? Elferink in Enter heeft veel Volvo's staan. Maar zijn vast nog meer Volvo gerichte sloopbedrijven
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

henry classic v70

Citaat van: kennone op 10-06-2017 23:58:12
Iemand zo'n ding nog liggen in werkende staat of een adres waar die het misschien kan hebben?
Zal maandag scancar hier eens proberen.

Is makkelijker als men weet in welke regio je woont.. :eusa_eh:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

kennone

Ik heb er een op marktplaats gevonden en deze er in gezet. Werkt weer als nieuw. Morgen even de kapotte openschroeven om te kijken hoe ik er nieuwe lampjes in kan zetten

kennone

Alles werkt nu maar nu word de airco niet meer koud? Wat kan dit zijn? Denk een slecht onderdeel in de nieuwe oude ECC. Misschien dat ik deze over kan zetten van de vorige

Sbv

volvobug

Er zijn geen onderdelen over te zetten tussen ECC units, behalve lampjes.

Werking airco is afhankelijk van voldoende koelmiddel in het systeem zodat er voldoende druk kan worden opgebouwd. daarvoor moet het systeem uiteraard lekvrij zijn. Is je airco op orde?

En verder is mijn ervaring dat bij te lage laadspanning de ECC een van de eerste onderdelen is die rare kuren gaat vertonen. Hoe is je laadspanning bij draaiende motor?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

kennone

Dat is in orde. De airco lijkt nu niet aan te slaan. Normaar hoor je als de motor loopt hoor je als de airco aanstaat. Dat heb ik nu niet meer

kennone

Ik heb even een nieuwe topic geopend in de airco lijst.