Rica chip er in, wat nu?

Gestart door petertje, 17-05-2005 15:09:15

Vorige topic - Volgende topic

mathh

Citaat van: KeesKist op 21-05-2005 21:01:55
Je kunt dus in die berekening van €80 dus wel even meenemen dat de levensduur van een standaard papieren filter veel korter is.
Volgens mij adverteert K&N zelfs met het feit dat ze nooit hoeven te worden vervangen.

Dat is niet waar, ze gaan maar 1,6 miljoen kilometer mee.... ::)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Turbobiker

Vrijer ademen kan nooit kwaad voor je turbo, een luchtfilter helpt daarbij, zeker nu je motor nog meer lucht wil hebben. K&N is al een stap in de goede richting. Extra geluid valt enorm mee.

Belangrijk is ook dat de turbo minder tegendruk krijgt, zeker als je regelmatig doortrapt. Een dikkere downpipe is dus ook een aanrader. Eigenlijk zijn dit de twee dingen die je min of meer moet veranderen als je een T5 gaat chippen.

Remmen die niet remmen, mmm, herken ik ergens van. O ja, staat hier voor mijn deur. Ben ook aan het sparen, maar moet inderdaad eerst andere wielen aanschaffen. En dan kun je ook nog eens aan het onderstel gaan denken...

Ik zou zeggen, lees de komende weken het forum rustig door, alles, maar dan ook alles wordt verklaard, uitgelegd en herkauwd. Veel leesplezier. En vergeet je Roffel tussendoor niet uit te laten. Hij (zij?) kan geen twee dagen zonder je ;)
De Tussenpaus