ik ben nieuw

Gestart door NicoGLT93, 20-05-2005 11:39:12

Vorige topic - Volgende topic

NicoGLT93

:P Hoi beste forumleden,

ik ben pas lid geworden maar ik heb al sinds januari 2004 mijn 850.  Ik had er nog geen idee van wat deze wagen bij mensen teweegbrengt, tot ik eens ging internetten.  Dit is trouwens een prachtig forum.  Ik ben er toevallig opgeraakt toen ik iets wou opzoeken over mijn airco ::)
Mijn 850 GLT is van februari 1993 en heeft nu 184200 km op de teller.
Bedankt voor al jullie werk en nuttige onderwerpen en hopelijk tot nog eens!!

Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.

DopdeDouwer

Hoi, welkom.
Leuk dat je dit forum hebt gevonden. en goed dat je gelijk een plaatje wilt neerzetten. Alleen kan je dit niet vanaf je eigen PC doen of floppy. Je moet je foto eerst op internet zien te krijgen. Pas dan kun je je plaatje linken op dit forum met de code [img] link van plaatje [//img] (een slash minder)
hier voor zijn er allerlei sites. misschien heb je zelf wel homepage ruimte waar je m op kan zetten.

Wel leuk om te zien dat er weer een oer-850 bij komt. Ik vind de voorkant van deze nog steeds het mooist. Is tie nog helemaal origineel. Veel plezier ermee iig
Vierkant Rules

Boeijke

Welkom Nico.

Het is mooi dat je dit na ruim een jaar gevonden hebt. ook de clubsite al ontdekt?? www.volvo850club

Voor een foto te plaatsen gebruik de zoekfunctie eens. De foto die je wilt gebruiken moet ergens op internet staan anders werkt het niet.

Succes.

Willem

toycar

;D
Nico waar blijven die plaatjes nou?
Hopelijk tot nog eens? Dat regel je toch zeker zelf!

Volvo comfort

Nico,

WIJ WILLE FOTO"S

FOTO'S FOTO'S ;D

Trouwens je heet toch geen Swinkels van je achternaam

daytonawim

Hoi Hoi,

welkom hier en zijn uiteraard zeer benieuwd naar je Roffel, dus FOTO'S :-)

toycar

Een beetje laat, maar hier is tie dan (namens Nico):

why-not

heee nico
mooie bak man  ;D

Volvo comfort

Hey nico,

Keurig hoor 8)

mooie kleur ook

The Saint

Citaat van: NicoGLT93 op 20-05-2005 11:39:12
:P Hoi beste forumleden,

Ik had er nog geen idee van wat deze wagen bij mensen teweegbrengt, tot ik eens ging internetten.  

Ja, da's mooi he!  8)

Mooie wagen Nico, veel plezier Rmee.
No shirt no shoes, no pinball