Welke merk ????

Gestart door RoelvanHoof, 28-03-2016 13:31:29

Vorige topic - Volgende topic

Miyel

Ja, prijzen vergelijken heeft zeker zin. Bosch kan zich niet veroorloven slecht spul te leveren.. en sommige oem leverancier delen zijn zonder Volvo doosje uiteraard goedkoper.

Zo vertrouw ik ook op SKF voor de distributie. Stalen waterpomp en kwaliteit moet wel goed zijn bij dit merk..

Punt is dat goedkoop vaak duurkoop is. Advies is om bij de pruttel weg te blijven (zoals pro parts) want binnen afzienbare tijd kun je het weer vervangen en koop je alsnog de 'dure'
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Paulsson

Ik heb hier al vaker over gesproken met anderen en ben ervan overtuigd dat spul met volvo naam erop dezelfde kwaliteit heeft als de OEM leverancier waar de volvo naam is weggekrast (bijvoorbeeld ATE remonderdelen). Sommige mensen zweren erbij dat er een verschil is, maar ik ga niet XX euro meer betalen voor een naam en totaal subjectief verschil in vertrouwensbeleving.

Soms is het echter wel makkelijker om even wat bij de dealer te cheffen of iemand heeft daar goede contacten dus dan vervalt het prijsvoordeel om de OEM leverancier te kiezen en kan je even genieten van de blauwe Volvo doosjes ;D

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier